Ko_deZ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Skjelden, veldig sjelden, har jeg fått en så god latter av en databutikk: http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=2&sm=255 Passer kanskje ikke helt inn i denne kategorien, men den passer ikke i noen andre heller tror jeg. Hysterisk i alle fall Endret 19. februar 2005 av Ko_deZ Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Seriøst? Dette var skikkelig komisk ja. hehe. :!: Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Tror nesten jeg må ha meg en "Dustsucker PowerMaxxx Shitwaster DeLuxe XXL" =) Minner meg om pumpa vi har til luftmadrassen vår. "Torque Tornado, heavy duty, double action, push-pull pump". Kompisen min var ordentlig skuffa. Han har samme pumpa, men hans heter bare "pump" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er en tråd om samme emne her. For øvrig hører morotråder hjemme i humorkategorien. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg