matricus Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg har en Lg gce-83200bb 32x cd brenner. Jeg har brent noen cder på den men nå kommer det "write error" på alle cdene jeg brenner. Jeg har også prøvd å stille ned hastigheten til 20x og 24x. Cdene jeg bruker er 32x bestbuy. Før har jeg klart å brenne på 32x på de. Noen ganger kommer også denne meldingen: "power calibration" men det er bare på 32x. Er det noen som har en løsning på problemet mitt? er takknemlig for svar Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Har du stor nok PSU? Kan være at den får for lite strøm. Har du en ledig IDE-kontroller så sett brennern på sin egen som master. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg har 340 w psu. Prøvde med verbatim cder nå på 24x kopierte ikke cd, men brente fra hardisken. Da fungerte det bra. Jeg satser på det bare er smartbuy cdene siden det gikk å brenne fra hardisken. Det har fungert å kopiere cder før med verbatim, skal teste det bare jeg finner no å brenne :smile: Verbatim funka og kopiere på også. Aldri mer smartbuy på meg :smile: men det er jo litt snålt att de har virka før. Det skal jo ikke ha noe serlig å si at de ligger i spindel eller? [ Denne Melding var redigert av: matricus på 2002-06-22 20:04 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Nei det har lite og si. Høres ut som CD relatert feil. Kjøp noe annet merke neste gang. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Bytt den på garantien! Er ikke verre enn det da. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 garanti på cd-r??? finnes det? det må ihvertfall være en på 10 dager, og da heter det angrefrist? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Brenneren din er sikkert kresene på cd'ene. Mange brennere er det (yamaha). Det kan jo også være en ide å oppdataere firmware'en på brenneren da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 roaldhansen Han mente brenneren ikke cd-r platene. Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 matricus Hvilket brenne program bruker du navn og versjon. Kjetil Lenke til kommentar
matricus Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 jeg bruker Nero 5.5 Brenneren klarte smartbuy cder før men nå kommer det error på de. Det synes jeg er litt rart. Har testa smartbuy cdene hos en kamerat som har lik brenner som meg. Der fungerte de fint. Jeg flyttet brenneren en plass nedover i kabinettet mitt i går siden jeg syns det er litt vrient å få cder i når den står øverst i et chieftec kabinett. Tok ikke på annet enn brenneren og alle kabler er kobla til. Det virker også fint å brenne på 24x med verbatim cder. Skal få tak i 32x cder bare ett annet merke i morra og teste da. [ Denne Melding var redigert av: matricus på 2002-06-23 12:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå