Gå til innhold

Lei av MP3 CDer noen bedre til bilen?

Lxz

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i bilden min å koser meg med 15 eller 17 cder med masse mp3 inni. men jeg er lei av det.. Nå lurer jeg på om jeg kan sette en harddisk inn i bilen? jeg mener. om jeg kan kjøpe en slik harddisk som man setter in i bilden så du kan slippe alle cdene. :D

Hvis dere har gode web shopper så please reply.

jeg bryr meg ikke om det e utenlanske sider eller ikke bare det hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kasettspiller, finnes det en løsning for å koble iPod til anlegget i bilen... Det går også med iTrip, som er en FM sender/mottaker for iPod, der kan du bare finne en frekvens (som det ikke er noe på) på radioen, og stille inn iTrip på samme frekvens, så sender iPoden din musikk til anlegget :) vet ikke hvor bra kvaliteten er på noen av løsningene, så det skal jeg ikke si noe om...

Lenke til kommentar

jeg vet ikke, men iTrip fungerer bare så vidt jeg vet til iPod (det sier seg vel selv iTrip, iPod), men det går jo ann å google litt å se som du finner noen reveiws... eller så tror jeg det skal være mulig å bare dra ut CD-spilleren, dra ut ledningen som kobler cd-spiller til høyttalere og koble mp3 spilleren rett på der (spørs hva slags ledning som kommer fra høyttalerne, men jeg tipper det er en male triple jack eller noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...