hauard Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei. Jeg har en server stående, med en ganske stor disk i med stash på. Jeg fikk tips om at jeg kunne dele denne i DC++, og prøvde. Man skulle først legge til disken i 'Mine Nettverkssteder,' for så og gå inn i DC++ og legge til (som jeg kalte den:) disk1 ifra 'Mine Nettverkssteder' som delt. Jeg gjorde dette og trodde alt gikk glatt...men så.. Det er en linux server, så home mappa for den brukeren jeg logger inn som blir \. Det jeg tror er at DC++/Windows tolker dette som \ lokalt på min PC jeg skal dele fra. Så det som skjer er at C:\ blir delt på PC'en min. Ikke bra. Har noen tips til og omgå/unngå dette? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 han har ikke brutt rettningslinjene enda, men EN bump til, så er det fy-fy... http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#bumping Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har du lest retningslinjene? Da er han tydeligvis ikke aleine om det, TCi. Der står det blant annet at bumps tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Her har det gått flere dager mellom hver gang og han har ikke overskredet maksgrensa på to stykker. Hvis det er fildelingen du reagerer på så trenger ikke det være noe ulovlig. Han kan ha hjemmelagede videoer og bilder for det vi vet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ja det var mest innholdet han skulle dele jeg reagerte på.. NFS på DC++ .. men dersom det er bare egne ting så skal jeg ikke si noe, men det nærmer seg #8 syns jeg da, om noen hjelper han.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Network Folder Sharing? Men jeg tror DC har innebygd beskyttelse mot dette, for å hindre fake-sharing Endret 31. mars 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
hauard Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Retningslinjene er LEST. :-) Cilleron: Det var dumt..har litt over 100Gig "hjemmelagd" stash jeg skulle delt på en server her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå