Stig-Arne Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan være jeg tar feil, men tror nok han som testet kabinettet har tenkt det samme som deg...? Det vet man jo ikke når han heller ikke har nevnt noe om det.. Kan jo være det at de kan forskyves ennå lengre ned, altså ikke har noen spesielt stoppested. Virker jo helt utrolig at produsenten ikke skal ha tenkt på dette. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Innmaten i dette kabinettet likner mye på det Avance B031 Midi-Server Kabinettet som jeg har, bortsett fra at de har tverrvendt HD plassene og naglet fast hovekortplaten. Valgte selv å skru av hurtigfestene og feste ekspansjonskortene på "gamlemåten" med skruer siden den ikke støtter kort med dobbel bredde. Mitt kabinett kostet derimot under 500 inkludert en 300w strømforsyning! Hehe. Ja det er et kabinett jeg selv har lyst på, men problemet er at de ikke selger slike ting lengre. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 de låsene for ekspansjonskortene, for meg ser det ut som om de skal kunne flyttes opp og ned i de hullene som er der... hadde de vært flyttet 1 hakk opp så hadde det jo fungert..Fint om noen kunne bekrefte/avkrefte dette. Hei, Jeg er ikke helt med på akkurat hva du tenker på. Tenkte du at man skulle montere hurtigfestet litt lenger opp, ved å montere de tre skruene nærmere sidedøren? Hvis det var det du tenkte på kan jeg informere om det heller ikke fungerte så bra. For det første vil ikke hurtigfestene komme helt ned til ekspansjonskortene og for det andre vil ikke selve plastikkrammen passe. Det er nemlig noen plastikktapper som låser rammen i nederkant. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Når det gjelder det med harddisk-plassene, så er det vel meningen at man skal kunne montere harddisker på de vifteplassene på støtteplaten. Da har man 5 + 2 + 1 under floppyen = 8 plasser. Edit: dette er da også vist i bruksanvisningen.. Hei, Jeg har nå finstudert bruksanvisningen og jammen har du rett! Jeg tittet vel litt for raskt over bruksanvisningen før jeg slang ting sammen. Testen er nå oppdatert. Takk for tipset! Endret 21. februar 2005 av RBW Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 visst du ser nøye på dette bildet, de hullene der, så er jo feste mekanismen festet i de hullene, og for meg ser det ut på det bildet at festene kan flyttes 1 hakk opp.. Greitt om du hadde undersøkt det. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 visst du ser nøye på dette bildet, de hullene der, så er jo feste mekanismen festet i de hullene, og for meg ser det ut på det bildet at festene kan flyttes 1 hakk opp.. Greitt om du hadde undersøkt det. Ahh... Da er jeg med. Problemet er da som jeg nevnte over. For det første vil ikke hurtigfestene nå helt ned til kortet og for det andre vil noen plastikktapper som du kan se på bildet under ikke lenger treffe hullene sine i kabinettet. Riktignok kan man kutte av disse plastikktappene, men man sitter igjen med det første problemet. Et alternativ er jo alltids å fjerne hele rammen, men da forsvinner jo litt av poenget synes jeg. Plastikktappene er i de blå sirklene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 aha.. da skjønner jeg mer.. når jeg fikk se litt mer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå