RBW Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 TEST: SilverStone Temjin 5 SilverStone er en av de mange nykommerne på markedet. Vi tar en titt på kabinettet Temjin 5 for å se hvordan det klarer seg. Er det noe å satse på? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Konklusjon: Jeg angrer ikke på å ha kjøpt Thermaltake SViking. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Glad jeg henter mitt splitter nye Cooler Master Stacker + sidedør i dag Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg angrer på at jeg kjøpte mitt Inwin x70 elrno, det er så stort, selv om jeg aldri er på lan, bare utrolig stort å bråker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det var jo et merkelig kabinett, rart at man ikke merker hvor utrolig teite noen løsninger blir, bare med det å plassere beige plastikk på et aluminiumskabinett. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så bra ut det. Savner nakenbilder forfra. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min konklusjon: Jeg angrer ikke på å ha kjøpt Lian Li PC6277B Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Utrolig at de ikke har lagt merke til noen av feilene på utviklingsstadiet av dette kabinettet. Dette oser av nybegynnerfirma. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som hvilken CPU-kjøler de bruker?? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kjøpte det billigere SilverStone SST-TJ01 for en måned siden, viftene støya som et fly og noen kontakter sto rett over noen skruer, slik at jeg måtte ta av kontaktene for å komme til skruene. Nå ligger det under senga og samler støv, godt jeg har et LianLi og et TT Tsunami(pent Tsunamien, men rekker ikke LianLi opp til anklene ellers.) Lenke til kommentar
Royal Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fin test Har vært borti hurtigkobling av kort, dog på et annet kabinett. Ente med å skru det av selv, håpløst å få korta til å passe Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Når det gjelder det med harddisk-plassene, så er det vel meningen at man skal kunne montere harddisker på de vifteplassene på støtteplaten. Da har man 5 + 2 + 1 under floppyen = 8 plasser. Edit: dette er da også vist i bruksanvisningen.. Endret 19. februar 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan ikke fitte og begrape at det går an å designe et sånt kabinett som det der og leve av det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan ikke fitte og begrape at det går an å designe et sånt kabinett som det der og leve av det! Tenkt mye på noe i det siste? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ...Men de hadde en litt lur løsning på dette med støvfilteret. Det er det ikke alle som har. Mitt LePont f.eks. er den IQ testen for å finne måter å få det hele ut på. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Innmaten i dette kabinettet likner mye på det Avance B031 Midi-Server Kabinettet som jeg har, bortsett fra at de har tverrvendt HD plassene og naglet fast hovekortplaten. Valgte selv å skru av hurtigfestene og feste ekspansjonskortene på "gamlemåten" med skruer siden den ikke støtter kort med dobbel bredde. Mitt kabinett kostet derimot under 500 inkludert en 300w strømforsyning! Vurderer å bytte til Chieftech Bravo, Aopen H700B eller Cooler Master Stacker nå. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Om man må skru fra hverandre en dings eller 2 er strengt tatt ikke så viktig hvis det er ett hjemmekabinett. Hvis man kjøper de riktige tingene med en gang og syntes kabinettet er fint har det ingenting å si. Greit, så må man knote litt for å få på plass tingene første gang, men så skal det jo bare stå på gulvet...? Noen som har prøvd å montere noe i en slix (barebone-burk)? Det er jo bare latterlig knotete, enda så holder det med å gjøre det en gang... pirkete mener nå jeg.. ps: dette var bare mot monteringskritikken.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 de låsene for ekspansjonskortene, for meg ser det ut som om de skal kunne flyttes opp og ned i de hullene som er der... hadde de vært flyttet 1 hakk opp så hadde det jo fungert.. Fint om noen kunne bekrefte/avkrefte dette. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Synes det lingna nesten vel mye på coolermaster wave sitt design jeg... Slik ser det ut Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 de låsene for ekspansjonskortene, for meg ser det ut som om de skal kunne flyttes opp og ned i de hullene som er der... hadde de vært flyttet 1 hakk opp så hadde det jo fungert..Fint om noen kunne bekrefte/avkrefte dette. Da vil vel ikke kortet komme helt nedi sporet. Kortet skal vel først inni festet, vippes inn og så trykkes ned. Det er vel laget til så det akkurat stopper i den festedingsen der kortet er helt nede i sporet. Kan være jeg tar feil, men tror nok han som testet kabinettet har tenkt det samme som deg...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå