d0ppler Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 vil bare si at grensesnittet til Zen Micro er ufordragelig med forp£$€€ touch-systemet. Helt ufattelig hvis den har fått høy score, for grensesnitt er noe av det aller viktigste på en mp3-spiller. Gå heller for Nomaden.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det skal ikke være noe problem å snakke med Komplett på tlf, de skal jo ha lang erfaring med service, og skal ikke være uhøflige av noen som helst grunn. Bare å si det akkurat som det er, du har kjøpt en Zen Micro på den og den datoen, på det og det navnet. Beskriv problemet, og i dette tilfellet kan du jo hinte til at det er noe du har hørt fra andre steder, at det er et problem med Zen Micro. Er det noe du går glipp av i telefonen, kan du bare ta det på mail senere. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 vil bare si at grensesnittet til Zen Micro er ufordragelig med forp£$€€ touch-systemet. Helt ufattelig hvis den har fått høy score, for grensesnitt er noe av det aller viktigste på en mp3-spiller. Gå heller for Nomaden.. Synes ikke grensesnittet var ufordragelig i det hele tatt, jeg kom meg fra en ende i biblioteket til en annen på få sekunder. Dessverre hjelper ikke det når spilleren ikke gir lyd fra seg.. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det er ikke så vanskelig. Bare snakk med de på tlf først, og forklar problemet. Deretter ber de deg sende en mail. Selv skrev jeg at jeg hadde hørt at mange hadde samme problem som meg, og at jeg ønsket pengene tilbake slik at jeg kunne kjøpe en ny mp3-spiller fra dem Skrev også at siden jeg var en så god kunde, så burde jeg få tilbake alle pengene. Nå må det sies at jeg leverte tilbake kun spilleren (ikke usb kabel og ikke headset), og fikk tilbake alle pengene mine. Nå venter jeg bare på Ipod Mini 6Gb med 18 timers batterikapasitet :!: Og som en annen skrev her inne: Helt ufattelig at Zen Micro fikk så høy score. Når man skulle skifte sang, var det nesten så man gruet seg, for grensesnittet var jo helt håpløst. Drittspiller er et passende ord. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Veldig snålt at alle hadde et slikt problem med den touch-stripa.. Jeg hadde ingen problemer i det hele tatt, det eneste var at man måtte bevege tommelen til toppen igjen, istedetfor å bare snurre videre som på en iPod. Håper ihvertfall jeg også får pengene tilbake slik at jeg får en spiller som ikke faller fra hverandre bare jeg ser på den! Endret 5. mars 2005 av larsjh Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 6GB versjonen av ipod kan forhånds kjøpes på Lefdal Alnabru. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 6GB versjonen av ipod kan forhånds kjøpes på Lefdal Alnabru. ...eller bare kjøpe den på Apple Store. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 6GB versjonen av ipod kan forhånds kjøpes på Lefdal Alnabru. ...eller bare kjøpe den på Apple Store. hvor den er billigere, og du får den fortere... Lenke til kommentar
manav Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 6GB versjonen av ipod kan forhånds kjøpes på Lefdal Alnabru. ...eller bare kjøpe den på Apple Store. hvor den er billigere, og du får den fortere... Lefdal har prisgaranti, og ja den gjelder for nettbutikker også Lenke til kommentar
manav Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Var innom Lefdal på Sandvika igår, fikk igjen pengene, regner med å bestille en 6 GB Ipod fra apple.no. Noen som har fått sin ennå, hvor langt tid vil det _egentlig_ ta før den er hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå