tommy18 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nå har det som ikke skulle skje, skjedd: Kontakten på spilleren der headset-plugen skal settes i, er blitt litt løs, så bare jeg rører litt på kontakten, så blir lyden brutt. Har prøvd med forskjellige headset, så det er spilleren, og ikke høytaleren det er noe problem med. Har nå lyst til å levere tilbake min Micro, er det mulig hos komplett og så få pengene tilbake? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det må også sies at jeg ikke har det originale headset'et som fulgte med lenger, da det ble ødelagt og er kastet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det samme har skjedd med utrolig mange andre Zen Micro, så du er ikke den eneste, og enhver stor distributør av Zen Micro bør kjenne til denne feilen. Skulle ikke være noe problem å få en ny på garantien nei. Dette er typisk for hardware-bransjen. Produkter får topp karakter i tester (Zen Micro fikk vel toppscore i Dinside eller noe annet sted?), og der har spilleren blitt testet i et par timer, kanskje dager. Men den virkelige kvaliteten viser seg ikke før man har hatt den en stund, og da viser det seg at det er veldig mange Zen Micro som har samme problem med den løse mini-jack-kontakten. Får håper at Creative kommer med en forsyning som har fått fikset denne feilen. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Jepp, men jeg tenkte at siden jeg ikke har de originale øretelefonene lenger, så kanskje jeg ikke får igjen noe av pengene? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Joda, men du får vel i første rekke igjen et ny Zen Micro som forhåpentligvis ikke har samme feil. Om det er i en butikk du har kjøpt de, kan det hende du kun får byttet selve spilleren, om du ikke har alt tilbehør. Spørs hvor kranglete butikken er på det. Det kommer an på om leverandøren/produsenten gir full erstatning på et ny pakke med alt tilbehør om du ikke leverer med øreproppene, eller ikke. Det skal nok generelt ikke være et problem. Du har jo betalt for en dyr vare som ikke funker, og da er man som forbruker/kunde beskyttet av ganske gode rettigheter. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Den ble bestilt over nettet...hos komplett.no Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Skjedd med meg også..Kjenner et par som det også har skjedd med. Bare å levere inn. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Fikk du ny spiller da? eller pengene tilbake til å kjøpe en annen spiller? Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har vært et dårlig parti ute ja. Byttet i en ny, og den har fungert smertefritt i snart tre måneder nå. Kjøpte på datakjeden. De åpnet en eske og byttet bare spiller mot spiller. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Men jeg fikk min for 3-4 uker siden...så jeg fikk vel av det "gode" partiet da. Må ha hatt uflaks Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Samme problem i min Zen Micro. Jeg ringte Creative kundeservice. De var svært hjelpsomme, og jeg har nå sendt min Zen Micro til dem. En ny (ikke reparert altså, men helt ny) skal lande i postkassen min snart. Synd at slikt skjer, men er ihvertfall bra at Creative ordner opp lett uten å innblande butikken man kjøpte den i. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 pleier i dra min ut av lomma ved å dra i ledningen jeg funker det Lenke til kommentar
manav Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå har det samme hendt med min Zen Micro. Fikk noen igjen penger? Er kanskje lurt om jeg venter en stund til de har fått inn den nye på 6GB og den nye Ipod'en på 6GB, tror dere de lar meg bytte den inn mot en slik? Kjøpte på Lefdal. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Arrgh har sendt inn min også.. Den hadde dårlig pluggkontakt + at den ikke ville starte. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg fikk pengene mine tilbake, og har nå bestilt den nye Ipod Mini 6Gb og med 18 timers batterikapasitet. Se link http://www.apple.com/no/ipodmini/ Lenke til kommentar
manav Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg fikk pengene mine tilbake, og har nå bestilt den nye Ipod Mini 6Gb og med 18 timers batterikapasitet. Se link http://www.apple.com/no/ipodmini/ Ja, har hørt at komplett er greie på slikt.... Tviler på om Lefdal har samme politikken, men det hadde vært kjempe fint. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg fikk pengene mine tilbake, og har nå bestilt den nye Ipod Mini 6Gb og med 18 timers batterikapasitet. Se link http://www.apple.com/no/ipodmini/ I dag skjedde det samme med min, kun to uker gammel. Håpløst! Uansett, jeg vil gjøre det samme trekket som deg, noen tips for hvordan jeg skal få det til? Altså å få penga tilbake? Noe spesielt du nevnte eller gjorde? Lenke til kommentar
manav Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg fikk pengene mine tilbake, og har nå bestilt den nye Ipod Mini 6Gb og med 18 timers batterikapasitet. Se link http://www.apple.com/no/ipodmini/ I dag skjedde det samme med min, kun to uker gammel. Håpløst! Uansett, jeg vil gjøre det samme trekket som deg, noen tips for hvordan jeg skal få det til? Altså å få penga tilbake? Noe spesielt du nevnte eller gjorde? Hvor kjøpte du din? Har fått svar fra Creative, de sier at de kan sende meg en ny, og at det nye partiet ikke har denne feilen. Håper likevel på å få pengene igjen av Lefdal. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 På komplett.no, mandag før vinterferien. Er ikke helt stødig i telefon, så jeg lurer på å sende en mail. Eller? Hva lønner seg? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Telefon. Har du en far i nærheten er de gode å bruke om man ikke er stødig selv. Personlig erfaring Endret 5. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå