eoj_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hei. Jeg har lagd en side i Macro media dreamwaver og trenger et sted å legge den ut. Noen som vet om et BRA gratis sted å legge den ut?? Espen Endret 22. februar 2005 av eoj_ Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du har tilgang til It's learning, kan du laste opp der. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 www.home.no , www.start.no feks. 20MB gratis webplass Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) http://www.internetplads.dk/12/ Endret 19. februar 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 www.home.no , www.start.no feks. 20MB gratis webplass Hmm. Prøvde tipsene dine, men på Home kom jeg ikke inn på ftp oplegget dems for å legge ut en side. Det er flere enn meg som har det problemet også. Og på start lurte jeg på Hvordan registrerer man seg?? Må man registrere seg på det ||Gratis internett greine??|| Espen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 http://www.internetplads.dk/12/ Fikk ikke noen av sidene som kom fram når jeg søkte til å virke. Kan jo være fordi jeg kan lite data da men. Espen Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 på home.no/???? bruker du bare ftp opplastinga som er med dreamweaver, funker enkelt og veldig greit er en stund siden jeg har gjort det, men enkelt var det, vel det meste er enkelt hvis du kan det da. plages du mye så bare hold liv i tråden så skal jeg installere dreamweaver igjen, og finne ut av det. men det skulle være noe sliket som dette FTP : home.no Brukernavn : ????????? Passord : ????????? og så var det en plass hvor du la inn url din alts www.home.no/???????? Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 på home.no/???? bruker du bare ftp opplastinga som er med dreamweaver, funker enkelt og veldig greit er en stund siden jeg har gjort det, men enkelt var det, vel det meste er enkelt hvis du kan det da. plages du mye så bare hold liv i tråden så skal jeg installere dreamweaver igjen, og finne ut av det. men det skulle være noe sliket som dette FTP : home.no Brukernavn : ????????? Passord : ????????? og så var det en plass hvor du la inn url din alts www.home.no/???????? Hei. Problemet var at jeg ikke fikk kobla meg til ftp serveren til Home. Leste om flere andre som hadde dette problemet. Det skulle være nesten som du sa: FTP: ftp.home.no Brukernavn: "Mitt brukernavn" Passord: "Mitt passord" Da skulle siden komme på www.home.no/"Mitt brukernavn" Espen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Hei. Nå brukte jeg internett explorer isteden for et ftp program og da funket det helt fint Uansett så takk for all hjelp. Espen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Flyttes nett-tjenester Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 http://www.internetplads.dk/12/ Fikk ikke noen av sidene som kom fram når jeg søkte til å virke. Kan jo være fordi jeg kan lite data da men. Espen Hei Sitter du på bredbånd? Da er det en innstilling som må endres først. Jeg slet også med dette. Ring support så tar de det per. telefon. Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ok. Prøver meg på home.no først så får jeg se videre. Takk til alle svar. Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå