Gå til innhold

hodepine & Jedi Knight II


Anbefalte innlegg

Hodepine får jeg og :smile: Men det er bare etter 4-5 timer intensiv spilling. Jedi Knight bør ikke ta mer en sånn 15-16 timer å runde, og det tar du jo på en dag...heh.. :razz: Iallefall på Padewan/Jedi/jedi knight.

Jedi Master er litt verre derimot, men langt fra uoverkommelig. Må bare være litt mer forsiktig rundt hjørner..

 

Heavy repeater eller pulse cannon, og så deng løs med lys-sabel, ja. God teknikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

moste han!!! (han har ikke lightsaber nei.. )

knerta'n me å bare bruke lightsaber... (desann var veldig lett.. bare for å si d :grin: )

 

og d me hodepinen... merka litt når jeg var i en tynn hule i de swamp-levlene.... men de var for korte til å ha noen virkning...

 

HURRA!!! BRASIL VANT!!!! (måtte bare si d)

Lenke til kommentar

Etter aa ha kommet gjennom singleplayeren paa "Jedi Knight" og "Jedi Master"-vanskelighetsgradene, har jeg begynt aa spille "standalone" singleplayer-levels. Min favoritt for oeyeblikket er "Ladder". Der er man i et sylinderformet rom med et romvindu (som kan knuses). I dette levelet er du kun bevaepnet med Lightsaberen og Bryar-pistolen, men til gjengjeld har man alle Force-kreftene. Det kommer boelge etter boelge med Reborns av forskjellige slag samt noen Shadowtrooper - til sammen ca. 40-50 motstandere. Og til slutt kommer man i kamp med Tavion og Desann. Dette spilles med skikkelig raa bakgrunnsmusikk, Prodigys "Smack My Bitch Up".

 

Jeg vil anbefale andre som er lei av singleplayeren i JK2 til aa hente ned singleplayer maps fra internett, f.eks fra JK2Files.

 

 

PS: Beklager mangelen paa norske bokstaver (DrDoogie-style?) - akkurat naa er jeg paa ferie i Filippinene. Der kan man, hvis man oensker, kjoepe filmer som "Scooby Doo", "Sum of All Fears" og "MiB2" for 60 pesos/stk (ca. 10 kr)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...