Gå til innhold

hodepine & Jedi Knight II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-23 22:05, JohndoeMAKT skrev:

refresh rate på skjermen ...minst 85 ellers kan du få

hodepine eller bli kvalmen.


 

mhm, jeg svir i øynene med mindre enn 85hz på skjermen, når jeg er trøtt sånn som nå så svir det i øynene når jeg spiller ps2/xbox også :sad:

Lenke til kommentar

så dere merker ikke den pokkers hvit shinet som beveger seg når man går fremmover?

 

hehe, jeg husker jeg fikk hodepine av Jedi Knight I oxo :smile:

_________________

AMD XP1800+

Thermaltake "Silent Viking"

MSI KT3 ULTRA

512MB PC2700 DDR

Asus GF4 TI4400 tv-out

40GB IBM Deskstar 7200rpm

SB Live! Value

Unex 10/100Mbit NIC

Pioneer DVD105F 16x/40x

REALmagic Hollywood+

Samsung 16x/10

 

[ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-06-25 21:35 ]

Lenke til kommentar

om det er noe trøst så er første bretten det vanskligste :razz: alt blir alt for lett når du får lys sabel.. personlig runna jeg det på 5 timer som jedi master.. som er en av grunnen til at jeg ikke liker singel player delen av spillet for godt

 

med tanke på hode verket dit hadde kanskje vært lust og skru av alle visuelle detaljer og reflexer osv

Lenke til kommentar

Antageligvis har det noe med at omtrent alle "lysende" overflater i spillet består av dynamiske textures...

 

Det ser jævli fett ut, fordi det gir en "lyseeffekt" selv om overflaten egentlig ikke utgir noe lys. Du kan se det ganske godt hvis du går inntill noen av veggene.

 

Jeg fikk ikke hodepine av dette, men det var litt merkelig å se på med en gang.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-29 12:44, _Julenissen_ skrev:

Hodepine???

hakke merka d nei...men... sitter fast på han stygge galak-gubben (var d d han het???) med gul robotdrakt og et slags skjold... hva burde jeg bruke på han???



 

den kladden har lightsaber armor+shield,så bruk alt du har av våpen på ham,still deg opp på en søyle(hver søyle har en liten avstikker,mot veggen da)av en eller annen grunn kan han ikke gå dit,så når du har armen eller lignende i sikte tøm hele arsenalet på ham.

2:opprinnelig så skal det nok funke med og kaste et par granater på ham så skjoldet dør,så bruk lightsaber eller et våpen på ham,men jeg var ikke hypp på og sitte og gjøre det i 4 timer så jeg tok han fra søyla

Lenke til kommentar

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på egentlig?

 

Hvis du er noe til kær så bruker du en del secondary shots med heavy repeater før han går ned.....

 

Lønner seg egentlig å holde seg bak søylene og skyte secondary fire med heacy repeater til han "senker" shieldet. Deretter klikker du ***** på han med lightsaber :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...