AzureCloud Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hva er det greieste programmet å benytte under Windows XP / Windows Server 2003 for å sjekke S.M.A.R.T. status på disker? Endret 19. februar 2005 av DragonXP Lenke til kommentar
spurv Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Speedfan er fint.. men er noe som heter HDhealth og tror jeg... Men speedfan er ganske omfattende og fint. Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Speedfan leser vel strengt talt bare temperaturen... Holder en knapp på hddhealth. Har fungert bra fopr meg. Wish Lenke til kommentar
nabben Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hva er S.M.A.R.T. a? Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Går det an å bruke de programma på eksterne disker jeg har koblet opp via firewire? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva er det greieste programmet å benytte under Windows XP / Windows Server 2003 for å sjekke S.M.A.R.T. status på disker? Vil du ha shareware eller ikke? HDD health funker fint og er gratis. Men jeg synes HDD inspector ser litt mer smooth ut. Men det er altså shareware. AtW Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hva er S.M.A.R.T. a? Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå