Perra1 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når kommmer playstation 3? Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Var det ikke snakk om neste år eller noe sånt da Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ja, jeg trodde også det i starten av neste år eller no...januar/februar/mars...noe rundt der tror jeg... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan hende det er neste år, men jeg mente at den kommer på senhøsten i år... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Uansett dumt å kjøpe med en gang den har kommet ut, da vil jo prisen være skyhøy! Bestandig lurt å vente noen måneder så prisen faller litt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 De har sagt at den kommer tidligst høsten 2005. Men jeg tviler på at den kommer da. Jeg regner med at vi ser en utgivelse i japan like før jul, og så får vi den til Europa over nyttår. Enig i at det ikke er noe poeng i å kjøpe den med en gang. Det blir det samme som når PS2 kom på markedet. Til å begynne med er den veldig dyr, og det er ikke så mange spill til den heller. Venter du noen måneder, kanskje et halvt år, så har det kommet mange flere og ikke minst gode spill, i tillegg til at prisen vil være redusert mye. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 De sier at Xbox skal komme denne høstet. Ikke det at jeg bryr meg om når Xbox kommer . Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Når jeg kjøpte min Playstation 2 for noen måneder siden så fortalte karen i butikken at han kjøpte den da den kom ut. Og han måtte betale 5000kr for den, mens jeg betalte 1200kr. Det lønner seg nok å vente litt hehe. Ja ps3 skulle komme tidligst til høsten i år. Men tviler på at den kommer så tidlig. Og den kommer nok først til Japan, så usa, så til europa til slutt. jeg saster på at den kommer en eller annen gang i 2006. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 De sier at Xbox skal komme denne høstet. Ikke det at jeg bryr meg om når Xbox kommer . La den komme. Jeg venter på PS3 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 De sier at Xbox skal komme denne høstet. Ikke det at jeg bryr meg om når Xbox kommer . La den komme. Jeg venter på PS3 Hehe! Jeg tror Xbox 2 (360) kommer til å bli en ''hastverk''-konsoll... Jeg kommer uansett til å kjøpe PS3, og kanskje Xbox2 om den blir mye, mye mindre og bra nokk.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Når jeg kjøpte min Playstation 2 for noen måneder siden så fortalte karen i butikken at han kjøpte den da den kom ut. Og han måtte betale 5000kr for den, mens jeg betalte 1200kr. Det lønner seg nok å vente litt hehe. Ja ps3 skulle komme tidligst til høsten i år. Men tviler på at den kommer så tidlig. Og den kommer nok først til Japan, så usa, så til europa til slutt. jeg saster på at den kommer en eller annen gang i 2006. Off-topic Mens jeg gjorde et kupp og kjøpte min "gamle" ps2 til 600,-. Nå vet ikke jeg med dere, men jeg synes det er verdt å kjøpe den "gamle" ps2 og spare noen kroner istedet for å kjøpe den "nye" tynne. Off-topic Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når jeg kjøpte min Playstation 2 for noen måneder siden så fortalte karen i butikken at han kjøpte den da den kom ut. Og han måtte betale 5000kr for den, mens jeg betalte 1200kr. Det lønner seg nok å vente litt hehe. Ja ps3 skulle komme tidligst til høsten i år. Men tviler på at den kommer så tidlig. Og den kommer nok først til Japan, så usa, så til europa til slutt. jeg saster på at den kommer en eller annen gang i 2006. Off-topic Mens jeg gjorde et kupp og kjøpte min "gamle" ps2 til 600,-. Nå vet ikke jeg med dere, men jeg synes det er verdt å kjøpe den "gamle" ps2 og spare noen kroner istedet for å kjøpe den "nye" tynne. Off-topic Den gamle kan du refere som ps2 og den nye kan du refere til som pstwo Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Etter erfaring kan jeg nesten trygt si at PS3 kommer sikkert ikke før 2007 samme med xboxen å sånn... Alltid ettelllerannet som gjør at det blir utsatt... Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Xbox'en kommer til høsten eller tidlig til neste år.. Ps3 kommer 6måneder-1.5 år etter xboxen. Sony vil sikkert prøve og lansere den så fort som mulig, så Microsoft ikke får så stort forsprang. Endret 24. februar 2005 av labbetuzz Lenke til kommentar
Zipy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hørt at det kommer PSX og PS3 kommer aldri (jeg hvet ikke bare hørt det) Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hørt at det kommer PSX og PS3 kommer aldri (jeg hvet ikke bare hørt det) PSX kommer ikke, fordi at den solgte så lite i japan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå