Gå til innhold

Når kommer playstation 3?

Perra1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har sagt at den kommer tidligst høsten 2005. Men jeg tviler på at den kommer da. Jeg regner med at vi ser en utgivelse i japan like før jul, og så får vi den til Europa over nyttår.

Enig i at det ikke er noe poeng i å kjøpe den med en gang. Det blir det samme som når PS2 kom på markedet. Til å begynne med er den veldig dyr, og det er ikke så mange spill til den heller. Venter du noen måneder, kanskje et halvt år, så har det kommet mange flere og ikke minst gode spill, i tillegg til at prisen vil være redusert mye.

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte min Playstation 2 for noen måneder siden så fortalte karen i butikken at han kjøpte den da den kom ut. Og han måtte betale 5000kr for den, mens jeg betalte 1200kr. Det lønner seg nok å vente litt hehe. Ja ps3 skulle komme tidligst til høsten i år. Men tviler på at den kommer så tidlig. Og den kommer nok først til Japan, så usa, så til europa til slutt. jeg saster på at den kommer en eller annen gang i 2006.

Lenke til kommentar
De sier at Xbox skal komme denne høstet. Ikke det at jeg bryr meg om når Xbox kommer :angry: .

La den komme. Jeg venter på PS3 :D

Hehe! Jeg tror Xbox 2 (360) kommer til å bli en ''hastverk''-konsoll... Jeg kommer uansett til å kjøpe PS3, og kanskje Xbox2 om den blir mye, mye mindre og bra nokk..

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte min Playstation 2 for noen måneder siden så fortalte karen i butikken at han kjøpte den da den kom ut. Og han måtte betale 5000kr for den, mens jeg betalte 1200kr. Det lønner seg nok å vente litt hehe. Ja ps3 skulle komme tidligst til høsten i år. Men tviler på at den kommer så tidlig. Og den kommer nok først til Japan, så usa, så til europa til slutt. jeg saster på at den kommer en eller annen gang i 2006.

Off-topic

Mens jeg gjorde et kupp og kjøpte min "gamle" ps2 til 600,-. Nå vet ikke jeg med dere, men jeg synes det er verdt å kjøpe den "gamle" ps2 og spare noen kroner istedet for å kjøpe den "nye" tynne.

Off-topic

Lenke til kommentar

Off-topic

Mens jeg gjorde et kupp og kjøpte min "gamle" ps2 til 600,-. Nå vet ikke jeg med dere, men jeg synes det er verdt å kjøpe den "gamle" ps2 og spare noen kroner istedet for å kjøpe den "nye" tynne.

Off-topic

Den gamle kan du refere som ps2 og den nye kan du refere til som pstwo

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...