rallyeraider Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kan di som har et par filmklipp og bilder poste di her, er nysjerrig på hvor bra denne d500 egentlig er.har planer om og kjøpe denne mobilen,evt sammenligne bilder/filmklipp me andre mobiler i samme klasse . Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Rett litt på stavingen din, bruk mellomrom og store bokstaver etter mellomrom. Dette var vanskelig å lese ja.. Hvis du søker litt her på forumet, finner du nok bilder som er tatt med telefonen. Finnes plenty av sånne tråder her. Angående film, har jeg ikke sett på forumet her. Lykke til Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Beklager det, ting går litt fort i svingene av og til.Takker for tipset, fant en del bilder ja, men ikke noe filmklipp som du sier. Så vis noen kunne lagt ut et, hadde eg satt stor pis på det.Samme hva det er av, vil bare se kordan det er.Takk og bukker Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvis jeg ikke husker helt feil, så er det et filmklipp tatt med d500 i testen av den her på amobil.no. du kan jo se etter der..=) Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Fant ingen ting, bare masse bilder. Så vis noen her har et lite klipp og dele med meg og resten av forumet hadde eg satt stor pris på det Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Link til videofil fra Amobils test av d500: http://amobil.no/artikkelbilder/samsung_d500_video.3gp Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 D500 har jo 3GP videoformat! Nå ble jeg litt skuffet over Samsung Dette skal jo være verdens beste mobil. Men det har mye med oppløsningen også da. Hvilken videooppløsning har D500? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QCIF Regner jeg med QCIF= 176*144 Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QCIF Regner jeg med QCIF= 176*144 Stemmer det!! Veldig bra bildekvalitet til mobil å være!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Rett litt på stavingen din, bruk mellomrom og store bokstaver etter mellomrom. Dette var vanskelig å lese ja.. Hvis du søker litt her på forumet, finner du nok bilder som er tatt med telefonen. Finnes plenty av sånne tråder her. Angående film, har jeg ikke sett på forumet her. Lykke til Vil være vansklig i dag humør eller? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har sett på filmen nå. Det så bra ut, men de beveget kamera så sakte. Er det får å sjule den feilen K500i og K700i har med at du må bevege kamera veldig sakte for at det ikke skal skli helt ut? Men zoomen så veldig god ut Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Vet ikke hvor ille det er med k500i og k700i, men blir litt hakkete og blurrete når man beveger kameraet raskt ved filming. Ser likevel hva som blir filmet, og må si jeg synes det er bra til en mobil å være!! Edit: skriveleif Endret 21. februar 2005 av Duckhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå