Roces Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Noen som vet om hvor det er mulig å kjøpe dette på nettet? Jeg har fått en pris i en lokal butikk, men der var prisen temmelig stiv. 4800.- ink adapter. Så jeg lurte på om det var noen som visste noe sted hvor dette var mulig å få tak i noe billigere? -Vidar- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Et søk på "metz" i prisguidens fritekstsøk ga dessverre 0 treff. MLW Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Eh, Du må være litt mer presis. Hvilken Metz blitz er det du tenker på? Metz MB 54 MZ-3 ? Og hvilken adapter skal du bruke til E-20? SCA 3202? Hvis dette stemmer, så kan det skaffes fra flere Europeiske nettsteder for lavere priser enn du fikk oppgitt. -flff Lenke til kommentar
Roces Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Oops, beklager, glemte visst å fortelle hvilken blitz. (flaut) Det er Metz 54 MZ-3 med adapter SCA 3202 jeg mener. Vet du "fl0ffy" hvor dette kan skaffes fra, og om du har noen erfaringer med noen av nettstedene? -Vidar- Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Da gjettet jeg jo riktig :smile: Jeg har personlig bestilt fra en Tysk nettbutikk som heter http://www.newyork-camera.de, som både har gode priser, fantastisk service og er raske. Det eneste som er litt knotete er at de første gang du handler fra dem krever at du fakser en kopi av gyldig legitimasjon til dem... De har ikke adapteren i prislistene sine, men hvis du ringer dem (de snakker faktisk god engelsk :smile: ) så skaffer de den. Jeg vil gjette at den koster rundt 45 Euro. Blitsen koster 290 Euro. Med porto og norsk mva blir regnestykket: Blitz+adapter 335 Euro - Tysk mva (16%) 46 Euro + frakt 21 Euro = 2287 NOK + Norsk mva 24% 549 NOK + Gebyrer ca. 300 NOK = 3136 NOK Som er en god del billigere enn det du kan kjøpe det for i Norge. -flff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå