xadox Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 På hejmmesiden til SonyEricsson står det at telefonen kommer snart.. Men hvor snart? Noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 1: Denne er feilpostet så jeg flytter den. 2: Den kommer i andre kvartal, altså mellom april og juni. Vi får håpe det er nærmere førstnevnte enn sistnevnte, men det er vel sjelden. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Forsinkelser kan forekomme. Vi så jo hvordan det gikk med D500;) Så jeg tar dette med en klype salt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så sent? Men det er jo bare en V800 uten vodafonesperre. Det er sikkert en "dings" inni mobilen som må byttes ut, men tar det så manghe måneder? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så sent? Men det er jo bare en V800 uten vodafonesperre. Det er sikkert en "dings" inni mobilen som må byttes ut, men tar det så manghe måneder? Mange måneder? Er ikke mer enn 1 og en halv måned til april. Om de ikke har begynt enda tar det jo litt tid å produsere mange mobiler. Det kommer til å være veldig stor pågang for å få Z800i når den er ny, så jeg tror SE har lyst til å stille opp med mange mobiler. Ettersom det er bedre høyttaler på denne, og små andre forbedringer er det nok noen "dingser" som må byttes ja Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Da må sikkert "dingsemaskinen" som lager mobilene forandres litt på også da. Da skjønner jeg at det tar litt tid Lenke til kommentar
xadox Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 ja ja april er ikke langt unna... har bursdag i april kanskje jeg får en bra bursdagsgave on z800i?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så sent? Men det er jo bare en V800 uten vodafonesperre. Det er sikkert en "dings" inni mobilen som må byttes ut, men tar det så manghe måneder? Det har vel noe med lisens å gjøre også. Vodafone har ene-rettighet på den modellen til en bestemt dato (antagelig i april-juni da), og først da kan Sony-Ericsson begynne å selge den. Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ifølge Dagbladet's artikkel kommer den ikke før i juni Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ang lisens og vodafone... det gjelder selvsagt V800, ikke SE sin Z800, Dette er i utgangspunktet samme mobil, men annerledes UI og bedre høytaller, bl.a med bass bost! Og et par andre endringer innholdsmessig... SE Z800 kommer nok ikke før Mai, håper på tidligre men... Tror den er verdt å vente på, pr idag den lekreste UMTS mobilen hittil! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ifølge Dagbladet's artikkel kommer den ikke før i juni Da er det bare to ting å gjøre. Den enen er å slutte å lese Dagbladet. Den andre er å si at de bare tuller ang datoen Men litt seriøst igjen. De skrev at den vil koste noe rundt 4000 kr. De blir jo solgt for 5800 brukt! Vet noen hva den egentlig vil koste? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ang lisens og vodafone... det gjelder selvsagt V800, ikke SE sin Z800 Du har misforstått litt. Ettersom Vodafone har lisensen på V800 kan ikke SE lage en lignende og unbranded telefon før lisenstiden er over. Dette betyr at Z800 ikke kan komme i butikkene før lisenstiden er ferdig. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Misforstått arehei? Dette er to ulike mobiler, ok forskjellene er små om enn ikke ubetydelige. Bedre lyd pga bla en bass boost i Z800, dette er det ikke i V800. Fargene til Z800 er også endret fra V800...litt småtteri altså. Vodafone har en 6 mnd kontrakt med SE, og før den tid kan ikke Z800 komme på markedet. Dvs i Mai måned en gang... Pris m abbonement, ca 4000.- ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Misforstått arehei? Dette er to ulike mobiler Ettersom Vodafone har lisensen på V800 kan ikke SE lage en lignende og unbranded telefon før lisenstiden er over. Ser ikke noen missforståelser her jeg Stemmer at SE ikke kan gi ut Z800 før lisensen er ute, ellers hadde det vært latterlig enkelt å unngå lisensen! Bare å legge til noen komponenter og gi den et nytt modellnavn og vips! Ligger nok litt mer bak ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå