fxwz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Tenkte å kjøpe meg noen høytalere som jeg kunne bruke når jeg var på LAN. Krav: Lette og ta med seg. (ikke så mye lednings rot) Ikke 5,1. Gjerne 2.1 Pris: Ikke noe dyrt, Kan vel vel strekke meg til 1k, men det er max, helst mye billigere! Endret 19. februar 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan anbefale dette. Koster under 1k og fungerer utmerket på lan. Ikke så stress å ta med seg, heller ikke så mye ledninger og annet crap. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du skal ha PC-Høytalere til LAN vil jeg ikke anbefale noe stort! Det er tungvint å ta med seg og du kan få klager pga. støy! Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt meg er par "kraftige" desktop høytalere! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du skal ha PC-Høytalere til LAN vil jeg ikke anbefale noe stort! Det er tungvint å ta med seg og du kan få klager pga. støy!Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt meg er par "kraftige" desktop høytalere! Pc-høytalere er vell ikke nødvendigvis så store. Jeg tror nok det første forslag som Gnomez ga er et velldig bra sett. 2 deskop høytalere er kanskje ikke noe særlig til pc synes jeg! Ville kjøpt et 2.1 sett med en god sub Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du skal ha PC-Høytalere til LAN vil jeg ikke anbefale noe stort! Det er tungvint å ta med seg og du kan få klager pga. støy!Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt meg er par "kraftige" desktop høytalere! Er ikke den subben i det største laget? Anlegget veier jo til sammen 8kg! Blir vel litt for mye det ja! Lenke til kommentar
korny Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 man skal ikke ha høytalere på LAN. kjøp deg et bra headsett Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 man skal ikke ha høytalere på LAN. kjøp deg et bra headsett jeg tror deg ikke!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som liksom kunne bekrefte at : Logitech Z-2300 2.1 har en effekt subwoofer: 120 W RMS. Synes dette var sjokkerende mye! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 På LAN vil jeg tro skikkelig lukket headset er best. D.v.s. hørselsvern med lyd i Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som liksom kunne bekrefte at : Logitech Z-2300 2.1 har en effekt subwoofer: 120 W RMS. Synes dette var sjokkerende mye! Stemmer nok det, hentet selv dette høytalersettet på posten i dag og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Gode hodetelefoner er nok tingen.. Gambler selv på disse Icemat Siberia Headset. Fått veldig mange gode brukerreviews - 5/5 som regel Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 På LAN vil jeg tro skikkelig lukket headset er best. D.v.s. hørselsvern med lyd i Enig! Personlig syntes jeg høyttalere på LAN er bare forstyrrendes. F.eks hvis en har høyttalere og skal høre på musikk, så er det ikke ALLE som har samme musikksmak + da er det godt og å slike hørselvern-headsett. Genialt og isolert fra diverse ulyder fra omverdenen Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jeg vil på det sterkeste anbefale Altec Lansing ATP3 !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå