Gå til innhold

Norton antivirus 2005

stene

Anbefalte innlegg

Har nylig installert norton antivirus 2005, men maskina har blitt så j***** treg etter det, og ikke nok med det, men maskina har blitt helt sprø. Den driver og henger seg opp ganske ofte (spesielt internet explorer)

Jeg kan neste ikke kjøre flere programmer en Norton antivirus før maskina "kollapser" eller at den begynner å henge seg opp, men norton må jeg har ellers får jeg besøk av mye virus.

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KOmmer jo litt an på hva maskina de består av da. Om den er gammel eller bygd i nyere tid.

Prøv å lage en ny brukerkonto(ikke slett den gamle) og så om du får det samme problemet der! Dette bruker jeg å gjøre når maskina begynner å bli litt treg..

Lenke til kommentar
256mb funker faktisk bra i xp. Berre å forandre på utseende og lignande så går det ganske okey.... :thumbup: Men det er jo å anbefale med 512mb.

Ja funker ja...men for hvem av oss her på dette forumet nøyer seg med funker...!? Sitter man mye foran en PC, så blir man lei av å vente unødvendig lenge på noe. And time is money ;)

Lenke til kommentar
Jaja... vet at 256 er for lite... men koster vel hore å kjøpe en brikke på 256 eller 512 på en bærbar? Er det vanskelig å sette inn brikken? Hvor kan jeg kjøpe?

Vi bruker samme minne på bærbar og stasjonær såvidt eg veit. Så det skal nok ikkje vera noko dyrare minne til bærbar enn det er til stasjonær. Du kan kjøpe ram/minne hos webshop! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...