unoolo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er litt kresen på lyd, og i en annen tråd i dette forum leste jeg at flash-memoryspillerne til Creative (muvo)"suser" når bakgrunnslyset er på? Har flere erfaring med dette? Og, hvor høyt volum kan man få (høyt/ikke høyt)? Lurer litt på hvilke muligheter den har ved avspilling. Kan man ha et album som katalog, og har man shuffle-funksjon som velger vilkårlig fra alle katalogene? Setter stor pris på svar før jeg blåser 1500 kroner... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Spillerne er ganske enkle og gode til den prisen. Vil si 1GB Muvo til 1500,- er et godt kjøpt bortsett fra at Creative + MP3 = mye retur/høy feilprosent. Jeg la inn sanger på en 512MB Muvo TX FM for lillebroren til kjærsten. Spilleren er utrolig liten og hendig, samt enkel å betjene. Selv har jeg en iPod, så jeg syns displayet blir for lite, men smak og behag. Jeg merket også til susingen ved lys i displayet, vet ikke hvor eventuelt irriterende det blir over tid. Edit: Så ikke at du var kresen på lyd. Hvis du virkelig er det, kommer du nok til å rynke litt på nesa av denne susinga, hvis det er slik på alle modeller. Og så må du huske at man stort sett får det man betaler for, selv om Muvo-spillerne ligger sånn midt på treet hva pris angår. Endret 18. februar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) hei jeg har muvo v200(hvit utgave men 1 gig) og er kjempe fornøyd med den den har alt jeg trenger + litt til mp3,lagre dokumenter,bruker lite strøm , radio,diktafon , trenger ingen programvare for å legge inn musikk siden det er en usb pen , eneste ulempen er litt rotete meny + susing i lyden når bakgruns lyset er slått på, men det er ikke noe stort problem ,siden man kan bare skru det av. Endret 19. februar 2005 av redflame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå