ursa81 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg skal kjøpe en athlon 1800+ fra ps data. Følger det med en vifte som holder prosessoren i live i noen år så holder det. Eller MÅ jeg rett og slett kjøpe en ekstra tikilosvifte?? Jeg har ikke tenkt å overklokke. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Trur nok du må kjøpe kjøler utenom. ring å spør dem davel. _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-22 18:33 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Det kommer an på hva du mener med å kjøpe ny... Har du en bra en fra før av, så trenger du muligens ikke det. Men AMD? Jaja... Da ville jeg nok ha gjort det. For å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Vis du kjøper boxedkjøler så skal den holde men den kjøer dårlig. En i kalssa til en kamerat hadde kjøpt en slik og hadde en temperatur på 70 grader. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Og en AMD tåler over 90 grader før den dør ... så hvis du ikke skal overklokke så går det greit med 70 grader ... :smile: Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Selger psdata BOXED da? nei! Eller har jeg missforstådt?? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Selger AMD boxed kjølere i det hele tatt? Jeg har aldri sett det, men jeg har ikke sett stort heller da Ville nok kjøpt en ny kjøler ja, med mindre du har en grei en fra før av. Taisol CGK 760 er et godt valg i forhold til pris. Den koster 75 kroner (!!) på netconnection, da kommer riktignok frakt i tillegg, men hvis du får med deg en kamerat eller fem på å bestille noe blir det ikke så mye på hver. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 http://www.databutikken.com/no har vel AMD boxed hvis jeg ikke tar feil, skader ikke å sjekke komplett og. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ok, godt mulig jeg tok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå