Putekos Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har ikke hatt herpes, men mange jeg kjenner har hatt det. Kommer som oftest ikke tilbake. Ikke drikk av andres glass/kopper o.l. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 munn-herpes smitter vel kun ved utbrudd(?) Ingen grunn å gå til lege, da det ikke finnes noe kur mot dette. Du får bare vente å se om du får noen sår på kjeften det nærmeste året. Men det er nok ikke verdens undergang om du har fått det... Ikke at jeg er ekspert, men jeg tror ikke det er en ting folk som har det er særlig plaget av. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 han hadde ikke "blemmer" eller "byller" med bare munnsår som han har hatt lenge så vi trudd et kun vær herpes. Ja herpes kan ikke kureres Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hva er dette for noe da..? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 munn-herpes smitter vel kun ved utbrudd(?)Ingen grunn å gå til lege, da det ikke finnes noe kur mot dette. Du får bare vente å se om du får noen sår på kjeften det nærmeste året. Men det er nok ikke verdens undergang om du har fått det... Ikke at jeg er ekspert, men jeg tror ikke det er en ting folk som har det er særlig plaget av. Det finnes nok noe som kan holde det i sjakk på en slags måte, eventuelt lindre ved utbrudd. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Forkjølelsessår. Det er itte faLi! Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ta det med ro, er dette noe han har hele tia er det munnsår ikke herpes, herpes kommer bare av å til synelig fram Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 ok, da er jeg IKKE smittet. FAEn for en lettelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå