ATi-Radeon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei, en kompis satt og drakk av en tee-kopp så smaker jeg på tee'en hannes. Etter på tenker jeg på at han kanskje her herpes, siden han har noen sår til en side for munnen. Har jeg blitt smittet? Da jeg spurte han om han hadde herpes ble han sur siden folk sa før at han hadd herpes og han ble litt mobba for det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du veit ikke om det er herpes. Finn ut det først ihvertfall. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Finnes det ikke en side som heter klara-klokk.no da? spørr der! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Finnes det ikke en side som heter klara-klokk.no da? spørr der! www.klara-klok.no vertfall.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er vel noe som heter herpes 1 og 2? 1 på munnen som går bort og 2 på kjønnsorganet som går bort og kommer igjen resten av livet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Eid... Den herpes man får rundt munnen er vel ikke spesiellt farlig? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 men mulig at han hadd bare vanlig munnsår? når kommer herpesen sånn ca da? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det ikke sånn at alle egentlig har herpes-bakterier i kroppen, men trenger å "aktivere" det på en eller annen måte for å bli påvirket/syk av det? En slags utløserfunksjon for å gi kroppen en lærepenge kanskje. "fyfy, hun skulle du ikke ha ligget med uten beskyttelse; haha, HERPES!!" eller "fyfy, han skulle du ikke ha tatt te fra; haha, HERPES!!" Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det greieste er vel å ta en tur til legen og ta en test. Da får du iallefall et endelig svar. For min del er det mest skremmende med historien at to gutter sitter og drikker av samme kopp te... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det greieste er vel å ta en tur til legen og ta en test. Da får du iallefall et endelig svar. For min del er det mest skremmende med historien at to gutter sitter og drikker av samme kopp te... je måtte smak Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 herpes smitter vel bare gjennom oral sex ( vanlig sex ) ?? ikke hvis du drikker av samme kopp som han ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 herpes smitter vel bare gjennom oral sex ( vanlig sex ) ?? ikke hvis du drikker av samme kopp som han ? ATi-Radeon har noe og forklare nå ja Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det greieste er vel å ta en tur til legen og ta en test. Da får du iallefall et endelig svar. For min del er det mest skremmende med historien at to gutter sitter og drikker av samme kopp te... OHHH NAAAAOOAOOOO GAY! !! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 fikk bare trang til å ta tee'en og smake. ikke no oral/anal med samma kjønn nei Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 herpes smitter vel bare gjennom oral sex ( vanlig sex ) ?? ikke hvis du drikker av samme kopp som han ? Nå snakker vi vel om herpes 1, som i ansiktssykdommen herpes. Kjønnsorganer er ikke involvert Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det noe å lure på da? Gå til en lege, for pokker... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 tør ikke Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 tør ikke Hva skal han gjøre da, peke på deg og le av deg? Tror sjansen for det er større her. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Herpes simplex (munnsår herpes) kan faktisk overføres til genitalia ved oralsex så det gjelder å være forsiktig. Selv om herpes simplex er relativt harmløst (men plagsomt) er det ikke like morsomt med smitte nedentil. Svært mange har munnsår herpes og det er egentlig ikke allverden å bekymre seg over men du kan f.eks merke det med små, bylleaktige bobler på leppene som etterhvert vil sprekke og bli til munnsår. Det er uansett ikke noe å være flau over. Bare la være å kline, kysse og ha oralsex når du har utbrudd så går det stort sett helt fint. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ei kjerring som var på skolen våres å surra å skravla om det der sa att 95% av de på 30 år hadde det, så hvis det er sant er det vel ganske vanlig, men det var få som var plaget med det, noen hadde kanskje bare utbrudd 2 ganger i løpet av livet, mens andre oftere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå