Pels Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hehe.. er dette seriøst ment mon tro Lenke til kommentar
tozer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hehe, dette var genialt. Godt å se at det ikke er bare jeg som er overtrøtt lurte først på om det var en "dustsucker" som hadde gjort fantestreker. vel vel. go datakjeden!! Edit: Braun Activator 8595 Oppladbar/selvrensende. Jon Lilletun-kompatibel. GENIALT!! Endret 21. februar 2005 av tozer Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Leste et Stykke på nett her ang disse "brunevarene" og det er et motstikk til Elkjøp vistnok. husker ikke hvor jeg leste det da.. men det er fult seriøst. Lenke til kommentar
mystix Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, tydeligvis noen som fortsatt er inne og oppdaterer... Braun Activator 8595 Oppladbar/selvrensende. Kvitt deg med apefjeset. var tidligere Braun Activator 8595 Oppladbar/selvrensende. Jon Lilletun-kompatibel. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er i hvertfall min type humor..hehe Synes det er bra med humor når man skal kjøpe slike ting jeg Humor må jo trekke litt kunder det også. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 LMAO... helt konge! Trodde først at sidene hadde blitt hacka... men det har dem jo tydligvis ikke blitt! Du får opp unike treff på websidene dine ganske så bra med å dra et sånt stunt vil jeg tro! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det som er moro, er at de faktisk selger produktene for hva de i realiteten er ment for. Hvem andre enn folk som vil ha det moro på nachspiel kjøper ladyshavere på datakjeden? :!: Lenke til kommentar
klistrian Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hehe - sjekk ut datakjeden trondheim da - har kommet en ny produkttype.. "partyutstyr" festlig:D Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 vell.. personlig mener jeg at komplett burde holde seg til datakomponenter og droppe alt fra laservatere til black and decker borremaskiner (og shavere for den del). Det er greit at de prøver seg på hjemmekinofronten, men "hjem og fritid" blir å gå for langt! Jeg er forsåvidt enig med deg men så lenge elkjøp og andre selger data kan vel datakjeden og komplett selge hvitevarer o.l. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hehe - sjekk ut datakjeden trondheim da - har kommet en ny produkttype.. "partyutstyr"festlig:D Braun Professional Care 5500 Oral-B oppladbar tannbørste. God hygiene gir deg bedre venner! Braun SI 6560 Freestyle Strykejern Damp 1900W. Moderne design og superraskt for den ekstreme stryker Braun Soft Pefection 3470 epilator og ladyshave. Sånt liker gutta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå