consilium Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Sjekk denne linken: http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=2&sm=255 Det har visst dukket opp en ny kategori i Oslo-butikken, ganske artige artikler de selger for tiden Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 nei tror ikke det du tror datakjeden og komplett er den "samme" butikken og for noen uker siden lanserte komplett en ny kategori som het "Hjem og fritid" og de selger de samme produktene Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmmm, det eneste produktet de faktisk har på lager er denne støvsugeren: "Dustsucker PowerMaxxx Shitwaster DeLuxe XXL" Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmmm, det eneste produktet de faktisk har på lager er denne støvsugeren: "Dustsucker PowerMaxxx Shitwaster DeLuxe XXL" Hehe, det står 5 stk. av den ute på gulvet ja. Utrolig nok er det ingen som har kjøpt den ennå. Datakjeden og Komplett er ikke den "samme" butikken. Mye av varene er fra samme leverandør; Norek. Sjekker man varenr fra Datakjeden, Norek og Komplett, finner man fort ut dette. Dette er også grunnen til at disse varene, som Norek har tatt inn, og som selges hos Komplett, også ligger i lista til Datakjeden. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmmm, men hvorfor står det at den der ladyshavern veier 3 kg ? Litt tung for en barbermaskin... Samme veier også oral B tannbørsten .... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ser ut som om noen har leket litt her ja... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hvorfor skjekker du vekten på ladyshavere ??? Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Men ladyshave under kategorien partyutstyr? Og merket med "for fuktige nachspiel.! Holy makroni! jeg tror jeg må dra på samme fester som de gjør heretter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 1) Datakjeden og komplett er ikke det samme 2) Ser frem til at drittsekkene blir tatt, har ikke mye til sans for slike "folk" som mener det er kult og ødelegge for andre. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Kanskje en ansatt som fikk sparken? Noen som kjeda seg på kontoret? Whatever, jeg velger å le.. :!: Beklager min råtne sans for humor, men fyren (det må ha vært en fyr med den typen humor) var jo nesten litt kreativ.. hehe Men fra spøk til revolver, det var å gå litt _vel_ over streken. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Over streken eller ikke, jeg synes nå det var ganske morsomt og relativt uskyldig. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) huff :S men men. er jo litt humor da selv om det er litt bad for dei edit: 306980 Braun Si3230 Opti(mistisk)style Dampstrykejern. Gi jernet! 249 den var jo bare genial Endret 19. februar 2005 av XeLix Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 vell.. personlig mener jeg at komplett burde holde seg til datakomponenter og droppe alt fra laservatere til black and decker borremaskiner (og shavere for den del). Det er greit at de prøver seg på hjemmekinofronten, men "hjem og fritid" blir å gå for langt! Hvis komplett skal fortsette sånn ender de opp som claes ohlson og biltema! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke diss clas! Han rocker huset.. ingenting er som å tråkke rundt på et ekte white trash mall a la bystasjonen i bergen, og ende opp på clas! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis komplett skal fortsette sånn ender de opp som claes ohlson og biltema! komplett? Er snakk om datakjeden her... Men uansett, Braun Activator 8595 Oppladbar/selvrensende. Jon Lilletun-kompatibel. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg synes dette var ganske festlig jeg gitt, akkurat hva jeg trengte mens jeg sitter her med en masking som ikke vil starte. Og jeg fatter ikke at dette innlegget ødelegger for andre enn forfatteren selv; vel, jo, ok - kanskje butikken (gud vet hvilken type kunder som reagerer...), men som landets største kjede innenfor data takler de sikkert støyten. Uansett har jeg sansen for det meste som smaker av adbusting. Lenke til kommentar
Datakjeden Oslo AS Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 - Vi er ikke lenger en del av Komplett, men de har fremdeles (passive) eierandeler i oss. - Jeg har bare hatt det litt gøy selv, og laget noen varetekster - Ingen har hacket/defaced oss - Mulig varebeskrivelsene er litt feil, shaver på 3 kg stemmer jo ikke... - Med fare for å blit tatt for snikreklame; Dustsuckern virker veldig bra! Lars Henriksen Daglig leder, Datakjeden Oslo AS Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Uansett, det var gøy. Kult å se at butikker kan ha humor i varebeskrivelsen. Sånt liker vi. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, beste jeg har sett! Var sikker på at noen hadde hacket de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå