Boralis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fandt denne her på forumet. hva er sli, og hvor kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan du forklare hva det er? Skjønte ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan du forklare hva det er? Skjønte ikke sammenhengen. SLI er det som gjør at du kan kjøre to grafikkort samtidig. Det blir nesten som å spørre om du kan laste ned mer harddiskplass. Hadde vært mye lettere å skjønne hvis trådstarter hadde endret quoten og skrevet SLI i steted for sli. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fandt denne her på forumet. hva er sli, og hvor kan jeg laste det ned? hehe har du link Snekker'n ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Morra til en kompis av trodde det gikk an å laste ned et modem... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har du link Snekker'n ? Det har han sikkert, men poenget er å poste morsomme gullkorn, ikke å henge ut opphavsmannen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har du link Snekker'n ? Det har han sikkert, men poenget er å poste morsomme gullkorn, ikke å henge ut opphavsmannen. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har du link Snekker'n ? Det har han sikkert, men poenget er å poste morsomme gullkorn, ikke å henge ut opphavsmannen. Riktig, derfor la jeg IKKE med link. Jeg syntes den var moro,men blir ikke morro lengre om det blir uthenging, her var det nok en som ikke visste bedre og han fikk også svar på sitt spørsmål. Skulle en da begynne med link som kan føre til uthenging ville det ikke være bra,da slike ting kan føre til at folk ikke tør spørre om ting og det er ikke bra . Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det var verdfall ikke meg som spurte om det. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har du link Snekker'n ? Det har han sikkert, men poenget er å poste morsomme gullkorn, ikke å henge ut opphavsmannen. Riktig, derfor la jeg IKKE med link. Jeg syntes den var moro,men blir ikke morro lengre om det blir uthenging, her var det nok en som ikke visste bedre og han fikk også svar på sitt spørsmål. Skulle en da begynne med link som kan føre til uthenging ville det ikke være bra,da slike ting kan føre til at folk ikke tør spørre om ting og det er ikke bra . okey, skjønner Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hehe. det jeg tengte var, "Hva skal han med SLI visst han ikke vet hva det er en gang" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lasta ned SLI her om dagen! Fekk 3500 mer poeng i 3dMark03! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Rykende_Kaffe lurte en kamerat til å tro at man kunne "brenne" ut en ny og bedre cpu (som en cd liksom)fra Rykende_Kaffe sin pc til han sin HP bærebar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå