Tee_Kay Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 stigfjel tipper du bruker server 2003 ? Nei, det skjermbildet er hentet fra laptop'en som kjører Windows XP. Jeg vil ha det enkelt og funksjonelt. Den nye startmenyen som kom med WinXP klarer jeg ikke. Jeg vil ha det på samme måte som jeg har hatt det helt siden Windows 95 eller Windows NT når jeg først bruker windows på laptop'en. Og svart bakgrunn er for å ikke belaste øynene i alt for stor grad, bruker jo maskinen en del timer hver dag. Ok. trodde du brukte server 2003 pga det sto putty.exe på putty. wil var jo 2003 jeg mente kom på det etter på. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har slått på slik at filetternavnet vises. Det er sånn jeg vil ha det. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har brukt windows i gud vet hvor mange år nå. Jeg prøver og stadig og komme meg over på linux siden av sikkerhets grunner, og at jeg liker open source. Det hadde vært perfekt for meg og ha xp design pga det er det jeg er vant til, og det er slik jeg liker det, gode gammle 2000 designet, grått og kjedelig med små ting overalt. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Må si det var en gammel tråd du fant fram her. Jeg ser ikke at det er noe poeng i å ha WinXP look, hvem som helst kan jo klare å venne seg til gnome, kde eller xfce. Og alle disse tre ser jo faktisk mye penere ut enn noen windows desktop. Det burde være den minste hindringen for å skifte platform. Kanskje du kan hjelpe ReactOS framover dersom du er interessert i FreeSource winxp med win2k look. Men linux er nok mye sikrere enn ReactOS, (som vil få samme virus og malwareproblemene som du finner på windows), noen gang kommer til å bli. Jeg tror faktisk ikke det står på så mye annet enn motivasjonen. Ta en titt på tråden Screenshot av Desktop (Modem Warning) dersom du trenger inspirasjon. Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 "hvis du vil ha xp look, hold deg til xp" hva skal det bety!? folk må da få bruke akkurat det skinnet de vil. smak og behag. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette stiller jeg nesten på lik linje som å voldta et offer som ikke kan gjøre motstand tilbake! *KLIKK* Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke mobb barnetv! Teletubbie ja, sånn ser det ut. I allefall "by default". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Wow fett! xp look i GNU/Linux! Yeah! Nei.. sånn helt seriøst, så er en av grunnene til at jeg gikk bort fra Windows at det er så stygt. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det ser forresten ut som xpde har stoppet helt opp i utviklingen 2 år siden siste endring i CVS'en på sf.net. Dessuten har Microsoft søkt om patent på UI'en til Vista - som jeg ikke kan se at er noe forskjellig fra WinXP sin UI og heller ikke langt unna hvordan KDE løser og alltid har løst menysystemet sitt. - Dersom noen i patentkontoret godtar den patenten, må de være fullstendig inkompetente i jobben. Endret 17. desember 2006 av HavarN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå