AzureCloud Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan de av dere som har Socket 939 kort med nForce 4 kommentere om kortet ditt har temperaturavlesning for nForce 4 chipset (Northbridge) eller ikke? Jeg har et MSI Neo4 Platinum og her ser det ut som om det IKKE er en temperaturavlesning tilgjengelig for Northbridge. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hovedkort: 27 grader CPU: 27 grader aux: 29 grader gpu: 51 grader gpu minne: 33 grader 74gb raport hdd = 22 grader maxtor 300gbyte 16mbyte cache = 26 grader Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hovedkort: 27 graderCPU: 27 grader aux: 29 grader gpu: 51 grader gpu minne: 33 grader 74gb raport hdd = 22 grader maxtor 300gbyte 16mbyte cache = 26 grader Hva slags hovedkort gjaldt dette? Hadde det ikke avlesning for Northbridge temperatur? Det er egentlig bare om de forskjellige Socket 939 kortene har dette eller ikke jeg er interessert i. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Asus a8n deluxe kortet ja.. Er ikke hovedkort som det står der = northbridge ? Tatt fra eversthome Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Er ikke hovedkort som det står der = northbridge ? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
JimE Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Northbrigde er hovedchipsettet. Så du kan si det er tempen på hovedkortet Endret 19. februar 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Northbrigde er hovedchipsettet.Så du kan si det er tempen på hovedkortet Dersom jeg stopper nForce 4 chipset viften, så endrer ikke min SYS TEMP (hovedkort) temperaturen seg. Jeg tviler derfor på at Hovedkort-temperaturen er det samme som Northbridge temperatur. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen her som vet hvor varm northbridge'en kan bli? Har for øyeblikket Asus A8N-SLI Deluxe kortet, og det blit MEGET varmt når jeg har 2x6800GT i, når jeg spiller ligger den på 63*c Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Noen her som vet hvor varm northbridge'en kan bli? Har for øyeblikket Asus A8N-SLI Deluxe kortet, og det blit MEGET varmt når jeg har 2x6800GT i, når jeg spiller ligger den på 63*c Hvor ser du denne temperaturen? Har du en screenshot? Har du original vifte-kjøling? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Ser det i Asus Probe, har standard vifte på chipsettet ja.... Før jeg satte inn det andre skjermkortet lå den stabilt på 40*c, men som skrevet så har den økt VELDIG mye.... Ang. screenshot så vet jeg ikke hvordan jeg tar det, vet heller ikke hvordan jeg uploader det til forumet.... [EDIT] Fant en løsning på problemet mitt, måtte bare snu en vifte som jeg brukte til å blåse rett på cpu-vifta, nå har chipsett-temperaturen gått ned til 46*c, noe som er meget mye bedre enn slik det var. Endret 20. februar 2005 av morgus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå