[Rapture] Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hey Vi har nettopp fått adsl hjemme nå og vi skal sette opp nettverk. Men jeg får ikke installert det ene nettverkskortet. Tror det er noe gale med disketten jeg fikk. Noen som vet hvor jeg kan laste ned drivere for Jensen Pci Fast Ethernet Adapter. Jeg bruker win98. Mvh Rapture Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Du skriver "får ikke installert det ene nettverkskortet"? Vil dette si at du har to nettverkskort i den maskinen du kjører win98 på? Bare sånn til opplysning, så støtter ikke win98 to nettverkskort. Da må du nok oppgradere til NT/2000/XP. Lenke til kommentar
[Rapture] Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Nei, skal bare ha ett nettverkskort i den maskinen. Jeg fikk lastet ned drivere fra Jensen sin sider, men det funket ikke de heller. Må være noe seriøst gale med win98 eller nettverkskortet Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Ja win98 har det jo alltid vært "noe galt" med, så det kommer man vel ikke utenom? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 prøv http://www.bgc.no de er importør og leverandør av jensen samt andre merker. har drivere til mye rart Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Quote: On 2001-11-18 13:48, jester skrev:Du skriver "får ikke installert det ene nettverkskortet"? Vil dette si at du har to nettverkskort i den maskinen du kjører win98 på? Bare sånn til opplysning, så støtter ikke win98 to nettverkskort. Da må du nok oppgradere til NT/2000/XP. Nå tror jeg du Jester uttaler deg om noe som du IKKE har peiling på. Win98 støtter 2 nettverkskort (om ikke 3 og 4 også) .... Jeg har selv 2 PC-er i huset som har win98 med 2 nettverkskort. Overhodet INGEN problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå