melli123 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hehe, ja, det var det så absolutt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Si meg, er det en skogkatt? Digger skogkatter, og elsker sånne koselige trær Du burde tatt et bilde av ei katt i et furutre, for furuskoger er bare kosleige Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Utrolig vakkert bilde, nydelig øyeblikk, veldig skarpt! Wow, det må jeg bare si, et veldig vakkert bilde. Synes kanskje det kunne vært litt mer som det jeg legger med, men det er bare en smakssak Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Synes kanskje det kunne vært litt mer som det jeg legger med, men det er bare en smakssak Du har saktens en spesiell smak. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Synes kanskje det kunne vært litt mer som det jeg legger med, men det er bare en smakssak Du har saktens en spesiell smak. Har vi ikke alle det? Men skjønte ikke helt hvordan du klarte å sammenligne en katt i et tre, men narkotika... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Flott bilde, fine farger du har klart å få fram her! Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hærlig bilde! Pusenkatt in action Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette bildet faller i smak! Veldig bra. *vil lære* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dere liker det fordi katter er kvalmende søte dyr, eller fordi det er et bra bilde? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Bitex Skrevet 26/02/2005 : 19:52: Dere liker det fordi katter er kvalmende søte dyr, eller fordi det er et bra bilde? Jeg liker bildet fordi det er fint og ikke fordi det er en søt katt på det :!: Veldig fine og varme farger, øynene ble fine Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Dette bildet faller i smak!Veldig bra. *vil lære* Kast katten din oppi et tre. Lek med den. Ta 100 bilder. Håp på at noen ble bra. Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan du skrive litt om det fototekniske rundt bilde? Hva slags kamera? Blender, lukker, om du har gjort noe med det i etterkant. Er ute etter å lære... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dere liker det fordi katter er kvalmende søte dyr, eller fordi det er et bra bilde? Fordi det var et bra bilde, men nå blir jo nesten alle bilder med katter bra, er ett eller annet med måten de oppfører seg på, blir liksom så naturligt og ikke slik unaturligt som mennesker som vet at de blir fotografert. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her er en av mine katter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå