Gå til innhold

Hvor kan man få tak i en "dummy" telefon?


Ram's

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='18/02/2005 : 22:55'] Kan jo evt. prøve å spørre veldig veldig pent på El-Kjøp? Kanskje si at du trenger den i forbindelse med filmproduksjon/skuespill dersom du skal det? :)

Ja!

Veldig bra idê. Skal dra dit imorra, kansje jeg kommer hjem med noen dummy telefoner :D

 

 

Er det noen (norske-)nettbutikker som selger dummy phones?

Lenke til kommentar

Ja, slike som ofte er utstilt i butikkene. Dummyer har reellt utseende og vekt.

 

Dummyphones.com kunne jo vært et alternativ, men det står at de kun leverte i USA. Jeg prøvde å bestille noen til Norge bare for å sjekke ;). Kan også prøve å sjekke om det er mulig å få tak i slike i Norge for privatpersoner.

 

Hvis det er noe spesielt du tenkte på tror jeg jeg skal kunne få tak i dummy-telefoner i Norge. Altså hvis du _trenger_ de til noe.

Lenke til kommentar
Hva i all verden skal dere med en dummy? hvis man ikke vil ha en utstilling i stua da, eller driver butikk?

Jeg vil starte en dummy telefon-samling. Og så kan jeg ha de til pynt. Syns de tar seg mye bedre ut i stuevinduet en kunst. ;)

 

Edit: Hvorfor står det display dummy phone på eBay.com og ikke bare dummy phone? Får du bare et dummy display? Eller får du en mobil som virker med et dummy display? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva i all verden skal dere med en dummy? hvis man ikke vil ha en utstilling i stua da, eller driver butikk?

Jeg vil starte en dummy telefon-samling. Og så kan jeg ha de til pynt. Syns de tar seg mye bedre ut i stuevinduet en kunst. ;)

 

Edit: Hvorfor står det display dummy phone på eBay.com og ikke bare dummy phone? Får du bare et dummy display? Eller får du en mobil som virker med et dummy display? ;)

Er en dummy telefon til bruk for display, altså å vise frem.

 

 

Flere av de store mobilleverandørene i Norge selger dummyer for ca 5kr til forhandlerne. Gå til en forhandler og spør om de kan bestille til deg.

 

Flere av produsentene sender ut gratis, nesten så mange de vil ha. I høst bestilte vi 100 Siemens-dummyer til et 50-årslag. De kom på to dager. Gratis og null problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...