Ram's Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ja, topic sier vel det meste. Hvor i Norge kan jeg få kjøpt sånne?? Takker for svar Endret 18. februar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan jo evt. prøve å spørre veldig veldig pent på El-Kjøp? Kanskje si at du trenger den i forbindelse med filmproduksjon/skuespill dersom du skal det? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ' date='18/02/2005 : 22:55'] Kan jo evt. prøve å spørre veldig veldig pent på El-Kjøp? Kanskje si at du trenger den i forbindelse med filmproduksjon/skuespill dersom du skal det? Ja! Veldig bra idê. Skal dra dit imorra, kansje jeg kommer hjem med noen dummy telefoner Er det noen (norske-)nettbutikker som selger dummy phones? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Spør stader som fikser mobiler, eller stader som du får avslag dersom du gir inn din gamle telefon osvosv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Søker du så vil du finne masse butikker som selger dummyer på nett. Ellers kan du nok ta kontakt med selve selskapet og spørre om det er mulighet for at du kan kjøpe en dummy av et av deres produkter. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Litt grønn jeg. Hva er "dummy-telefoner"? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Litt grønn jeg. Hva er "dummy-telefoner"? Det er en sånn "fake" telefon. Laget av plastikk eller noe sånt Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har sett (og hørt) flere steder at de dummiene koster 300 kr eller noe... Sikkert noen som gjør noe unntak da.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Litt grønn jeg. Hva er "dummy-telefoner"? Det er en sånn "fake" telefon. Laget av plastikk eller noe sånt Å ja. Slike de har i butikkene som folk kan prøve alså? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja, slike som ofte er utstilt i butikkene. Dummyer har reellt utseende og vekt. Dummyphones.com kunne jo vært et alternativ, men det står at de kun leverte i USA. Jeg prøvde å bestille noen til Norge bare for å sjekke . Kan også prøve å sjekke om det er mulig å få tak i slike i Norge for privatpersoner. Hvis det er noe spesielt du tenkte på tror jeg jeg skal kunne få tak i dummy-telefoner i Norge. Altså hvis du _trenger_ de til noe. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva er en dummy telefon? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hva er en dummy telefon? To poster ovenfor står svaret. Og her. Det er en sånn "fake" telefon. Laget av plastikk eller noe sånt. Slik som du kan prøve i butikkene Endret 21. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) ebay har alt. Jepp. Men jeg syns de har det litt uryddig. Men alt har de virkelig Jeg tror jeg vil ha en sånn dummy telefon jeg også. De ser skikkelig morsome ut Endret 21. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 ebay har alt. Jepp. Men jeg syns de har det litt uryddig. Men alt har de virkelig Jeg tror jeg vil ha en sånn dummy telefon jeg også. De ser skikkelig morsome ut Jeg ble forelska i M RAZR V3 Skal bestille den imorra Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ebay har alt. Finnes det noe annet sted en eBay da? Tror nemlig du må være over 18 år for å by på ting. Det er ikke jeg Tror dere det går an å annonsere etter det på finn.no eller noe sånt? Har hørt med expert, og de hadde ikke noen dummy telefoner å gi bort Andre steder? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hva i all verden skal dere med en dummy? hvis man ikke vil ha en utstilling i stua da, eller driver butikk? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Hva i all verden skal dere med en dummy? hvis man ikke vil ha en utstilling i stua da, eller driver butikk? Jeg vil starte en dummy telefon-samling. Og så kan jeg ha de til pynt. Syns de tar seg mye bedre ut i stuevinduet en kunst. Edit: Hvorfor står det display dummy phone på eBay.com og ikke bare dummy phone? Får du bare et dummy display? Eller får du en mobil som virker med et dummy display? Endret 22. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva i all verden skal dere med en dummy? hvis man ikke vil ha en utstilling i stua da, eller driver butikk? Jeg vil starte en dummy telefon-samling. Og så kan jeg ha de til pynt. Syns de tar seg mye bedre ut i stuevinduet en kunst. Edit: Hvorfor står det display dummy phone på eBay.com og ikke bare dummy phone? Får du bare et dummy display? Eller får du en mobil som virker med et dummy display? Er en dummy telefon til bruk for display, altså å vise frem. Flere av de store mobilleverandørene i Norge selger dummyer for ca 5kr til forhandlerne. Gå til en forhandler og spør om de kan bestille til deg. Flere av produsentene sender ut gratis, nesten så mange de vil ha. I høst bestilte vi 100 Siemens-dummyer til et 50-årslag. De kom på to dager. Gratis og null problem! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Samme erfaring har jeg med Nokia. Har en kompis av en kompis osv som jobber som selger hos Nokia. Jeg spurte om han kunne skaffe meg noen dummys og hva det eventuelt kostet. Fikk 18 stk i div modeller gratis etter 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå