Gå til innhold

Er steam nede nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps...

Men det er noe bugga her. I stedet for å trykke "try to restart connection" eller "Start offline mode" lukka jeg bare meldinga med "x". Og da funka det... Idiotisk.

Men uansett. Funka nå. Takk for hjelpa. ;)

Skrevet

Steam er ikke nede....

sjekk om du har alt riktig (passord osv) med å bruke den mail saken ;)

i tillegg sjekk linja di...

og jeg MÅ bare si det: Steam er et FRYKTELIG dumt sydstem i forhold til won... tar faen nesten dobbel tid, bare for at folk måtte kjøpe ny cd-key!!

det er downeren til valve BIG-TIME!!

Skrevet (endret)

Var logga inn på steam, men avslutta det nå og prøvde å logge inn på nytt. Fikk Could not connect til steam network. Så det funker ikke nei. Er ny update ute nå, sikkert det.

EDIT: Haha, ja det funka å bare trykke på x'en sistdet for noen av de andre alternativene! :wee:

EDIT2: Nei det funka ikke. Steam kjører og ser ut til å være pålogget, men det står fakta "steam offline" når jeg holder musa over steam ikonet på start menyen. Er noe med rød skrift på ikonet og. :confused:

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Jeg kommer heller ikke inn, jeg satt i windows og lastet ned noen små filmer, så fikk jeg blåskjerm (igjen, jeg har en jævla ustabil PC, har fått blåskjermer med "skade på ntfs.sys" og "skade på win32a.sys" :p så det er egentlig et under at den vil starte windows i det hele tatt :innocent: ) Så startet jeg windows igjen men nå vil ikke steam logge seg på.... :thumbdown:

EDIT: jeg HAR prøvd å trykke på "X"....

Endret av Tjofle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...