Vo0do0 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Får ikke kobla meg på steam kontoen min. Flere som sliter med det nå? (18/02-2005 klokka 22:10) Steam forever! Not. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Virker utmerket her, spilte nettopp Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm... Noen tips? Spillte tideligere i dag. Men nå får jeg ikke kobla til. Sprøtt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm, jeg kommer ikke innpå. "Could not connect to the Steam network." Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jepps... Men det er noe bugga her. I stedet for å trykke "try to restart connection" eller "Start offline mode" lukka jeg bare meldinga med "x". Og da funka det... Idiotisk. Men uansett. Funka nå. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
terrorsauraistlin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Steam er ikke nede.... sjekk om du har alt riktig (passord osv) med å bruke den mail saken i tillegg sjekk linja di... og jeg MÅ bare si det: Steam er et FRYKTELIG dumt sydstem i forhold til won... tar faen nesten dobbel tid, bare for at folk måtte kjøpe ny cd-key!! det er downeren til valve BIG-TIME!! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Var logga inn på steam, men avslutta det nå og prøvde å logge inn på nytt. Fikk Could not connect til steam network. Så det funker ikke nei. Er ny update ute nå, sikkert det. EDIT: Haha, ja det funka å bare trykke på x'en sistdet for noen av de andre alternativene! EDIT2: Nei det funka ikke. Steam kjører og ser ut til å være pålogget, men det står fakta "steam offline" når jeg holder musa over steam ikonet på start menyen. Er noe med rød skrift på ikonet og. Endret 18. februar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
VictorG92 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Klarer heller ikke å logge på Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Sikkert mange som skal update. Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg kommer heller ikke inn, jeg satt i windows og lastet ned noen små filmer, så fikk jeg blåskjerm (igjen, jeg har en jævla ustabil PC, har fått blåskjermer med "skade på ntfs.sys" og "skade på win32a.sys" så det er egentlig et under at den vil starte windows i det hele tatt ) Så startet jeg windows igjen men nå vil ikke steam logge seg på.... EDIT: jeg HAR prøvd å trykke på "X".... Endret 18. februar 2005 av Tjofle Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 funker fint her i tønsberg med telenor linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå