kenthlar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Finnes det eksternt lydkort som går på infarødt? Vil ha pcen mest mulig bærbar. Vil helst slippe ledning fra pcen til annlegget. Andre forslag på hvordan dette kan ordnes tas imot med takk Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En infrarød dataport vil ikke klare å sende så mye data uten at musikken begynner å hakke. Men fant denne løsningen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305366&cks=PLS Noe dyr, men fordelen er jo at du slipper å koble kabler til pc'en, overføringen går over trådløst nettverk. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Denne burde burde fungere: Link Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 det der var en sinnsykt god ide, siden jeg får jordingsfeil (støy i høyttaler) når jeg kobler den til stereoen samtidig som jeg har kabel tv koblet til. men den var sinnsykt dyr også da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå