andesam Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Sitter på lan, men når jeg prøver å skru på dataen så vil ikke windows starte opp. Isteden kommer det opp noe "NU BRUB versjon 0,95" der windows vanligvis hadde starta. Har linux (fedora 3) installert, det har kanskje noe med det å gjøre? Men jeg har formatert og sletta alle partisjonene som det var linux på. Noen som kan si meg hvordan jeg kan få starta windows? Endret 18. februar 2005 av andesam Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) hei. du kan jo prøve å starte fra XP plata og gå inni recovery console der skriver du fixboot da skal det ta noen sekunder så er din gamle NT Loader tilbake som vanlig igjen og du skal normalt få startet Windows på vanlig måte. var iallefall slik jeg gjorde det for litt siden. PS: Fedora Core 1, 2 og 3 kan ødelegge litt for Windows i blant. (har aldri opplevd det selv men) i noen tilfeller gjør den det. Endret 18. februar 2005 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå