Rakettprofessor Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tjena, noen som har oversikt over gode old school scrollere til ps2, Gradius V og R-type final skal jo være bra ( hvilket er egentlig best?), finnes det fler? Virker som det utgis endel i Asia som aldri havner her i landet, forslag til titler verdt å importere? takk som svarer. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Viewtiful Joe, er i 2D det har nå kommet på ps2, og jeg elska spillet! Hvis du liker en utfordring, action, humor og Nyskapenhet så er Viewtiful joe noe for deg. Lenke til kommentar
Rakettprofessor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Viewtiful Joe, er i 2D det har nå kommet på ps2, og jeg elska spillet! Hvis du liker en utfordring, action, humor og Nyskapenhet så er Viewtiful joe noe for deg. Ja det er sant, Viewtiful Joe ser bra ut. Har jo fått veldig bra omtale, skal sjekke ut spillet. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Metal Slug 3 er verd å få med seg, du får kjøpt det ganske billig fra play.com Er også masse gode 2D fightere til ps2 hvis det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Men seriøst, viewtiful Joe er noe av det mest GØYESTE jeg noen gang har spillt, pluss at du kan Slowe ned tia, få det til å gå fort og sånt! In the words of Mr.Burns.. "Excellent!" Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg vet at det er konsoll vi snakker om her, men siden dette er et forum så regner jeg med at de fleste kanskje har en pc tilgjengelig også.. Jeg vil slå et slag for : Platypus Sjekk ut det for et retro spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå