EG-s Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har satt opp email hos online.no for noen som har canaldigital nett abb. Men får bare ugyldig brukernavn når jeg skal logge inn/sette opp mailen i opera. så er det aktiveringstid på dette abb, og hvis, hvor lenge er denne? Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 så er det aktiveringstid på dette abb, og hvis, hvor lenge er denne? nope det er det ikke ring 06090 Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ok, kom inn etter en stund. Men har oppdaget nå et annet problem. prøver å bruke opera sin mail klient, kan lese email men får problemer når en skal sende mail fra opera. prøver utgående servere som mail.online.no og smtp.online.no men får kuin error. det irriterende er at jeg sjekket dette med eprompter, som sjekker og sender epost. Med det programmet fungerte det perfekt å sende og motta. så det må være noe med innstillingene i opera... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Vist du sitter i CD sitt nett og prøver å sende med SMTP serveren til online går nok ikke dette nei. Dette pga. at telenor har sperret SMTP serveren for alle som ikke har IP fra telenor sin ip-range. Dette for å hindre spamere i å bruke serveren. Så du må nokk finne CD sin SMTP og sende via den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå