gullbrød Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Er P4 virkelig så ille som mange sier når det gjelder støy/varme og batterikap. Har lyst på en Pavilion med 17" skjerm. HP zd8077 ser ut til å være en bra maskin+at jeg liker utseendet. ndsdirekte Bør jeg heller se etter andre maskiner eks Acer Ferrari eller noe fra Whitebox? Til variert bruk men ikke spill. Er glad for alle tips! Endret 18. februar 2005 av gullbrød Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ja, P4 (Prescott) er så jævlig som folk skal ha det til. Viften til gå KONSTANT. Batteriet vil ikke vare lenge i det hele tatt, den tar VELDIG mye strøm, pluss at en 17" skjerm tar mye strøm også. Gå for en cpu som er beregntet for bærbar-pc Men for all del, kjøp den hvis du har lyst på den. Endret 18. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er du ute etter en bærbar maskin du kan ta med for å jobbe med på tog, skole etc? I så fall ville jeg nok heller satset på en som er beregnet for det. ZD8077 er en "desktop replacement". Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Min vurdering: Ikke kjøp HP-en, den er en batterisluker og bråker som et uvær, whitebox har tvilsom support og til tider dårlig leveringstider pluss at whitebox-ene har en tendens til å ryke i blant. Gå for Acer Ferrari. Bra support, kraftig maskin, nydelig design, meget god byggekvalitet Lenke til kommentar
texaz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Dell har jo en fin 17tommer i den prisklassen med pentium m og 9700 grafikk den heter 9200 tror jeg Endret 18. februar 2005 av texaz Lenke til kommentar
hjelpekokk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Av de tre maskinene hadde jeg valgt acer ferrari, helt klart. Aldri kjøp p4 til bærbar.. halve morroa er borte fordi det støyer så jævli. Har selv en Tundra 1557 centrino.. måtte ta en sånn siden jeg går på skole, og støy + batteritid på 4,5 timer var et viktig poeng Endret 19. februar 2005 av hjelpekokk Lenke til kommentar
gullbrød Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Takk for alle svar,får revurdere HP maskinen.Tror jeg dropper Whitebox også. Kan noen hjelpe med bra oppsett på Dell og Acer Ferrari maskiner.Glad for linker til nettbuttikker. Er det ingen "norske"nettbuttikker som kan konkurere på pris på Ferrari? Skal ha en rask maskin med bra skjerm.Skal bare bruke den hjemme. Maxpris 15-16k Lenke til kommentar
spud Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Sjekk itbutikken.no for pris på Ferrari. 3200 modellen ligger rundt 12 000. Eneste ulempe er at du selv må kjøpe overgang til norsk stikk-kontakt - koster ca 50,- kr. Samt at Ø og Æ tasten har byttet plass. Sjekke den store Acer Ferrari tråden om du lurer på noe om ferrarien. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...v=d&mc=nodhsONL Der har du en pc som kan det meste inkludert tv og blutooth. Har heller ikke spart på ram Lenke til kommentar
texaz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 sorry oppsettet nullstilte seg vist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå