Gå til innhold

Tempratur på Skjermkortet ditt?

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Leadtek 6800GT @380/1100

Idle 52

Load ca 65

Husk at dere med Nvidia driver 7x.xx, at det er en feil ved avlesning av temperaturen på opptil 20% i enkelte tilfeller. Dette gjelder ikke alle kort, men veldig mange. Har nettopp gått tilbake til de siste driverne fra Omega og da gikk temperturmålingene ned fra ca 62 idle til 52. Og dette gjelder også siste 7x.xx driverne ut fra info fra Nvidia. Bare til info :)

Lenke til kommentar
Hmmm....virker som om jeg har høy temperatur i forhold til dere.....Burde jeg kjøpe en ny vifte?

Kan være feil med temp måler..men, du kan jo kjøpe en ny vifte for å være sikker..Pluss at du får bedre kjøling enn stock da seff.

Jeg har XFX 6600GT og nå kjørte jeg rthdribl og kom opp i 93grader!!! det var skummelt.

Men hvis jeg skal ha ny kjøler hvilken?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302948&cks=PRL

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302951&cks=PRL

hvis bege passer foretrekker jeg den siste, den er kraftigere og billigere.

Edit: 100poster :w00t::w00t:

Temperaturene dine er ikke så veldig høye med tanke på hvilket kort du har.. Jeg har sett peak temp på 107 grader på mitt xfx6600GT i 3DM03... Har nå skiftet kjølepasta og peak temp sank til rundt 85grader i 3DM03..

btw. Rivatuner er genialt til å plotte temperaturer med...

Lenke til kommentar

før du gjør noe dumt så kanskje du bør sammenligne temperaturen du får opp i programmer med temperaturen du får når du tar på kortet

hvis du akkurat ikke kan ta på kjøleren så er det vel greit og hvis du kjenner at det virkelig brenner så kanskje du bør bytte kjøler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...