siDDis Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FFB0812EHE om den passer inn på cpu vifte power greia på hovedkorta? eller på eg bruk sånn konverter via disse tjukke kablene direkte fra psu Lenke til kommentar
dale Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg har forstått det slik at alle cpu vifter kommer som CPU kontakt... dvs 60mm, men 120mm kommer Også med cpu kontakt(papst).. Så jeg vet ikke, men utifra bildet ser det ut som CPU kontakt..nei, jeg vet ikke.. Men det er ikke noe problem.. Det er bare å koble den ved hjelp av en sukkerbit eller noe til en molex. gjorde det nettopp med 4 120mm.. hehe, har "stablet" de og de blåser kald luft inn i kabinettet fra siden.. Dette gjør jeg fordi jeg kjeder meg og veter på CPU blokka til vannkjølingen Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Tilkobling: 4 pins drevkontakt men du kan vel kjøpe en 4-3 pin adapter, å koble til på HK. men den trekker ganske mye strøm, pass på at HK'et takler det. Du er vel klar over støyen den lager :sad: skal ha 120mm 323m3 sjøl. *grue meg* _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-22 17:58 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 æsj og, da kan eg ikkje redusere hastigheten med hovudkortet når eg vil ha ro :/ Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Turtallsavlesning: Ja, men det er ikke påmontert kontakt. Ser ut som du kan koble til en kabel ellerno for å få turtallsvisning, hvis HK takler strømmen er det jo ingen problem. Eller så kan du vel bare lage ei viftestyring til den. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 For all del ikke sett koble den til hovedkortet. Da ryker det med en gang. Den vifta trekker 2A! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Den vifta hans er 80mm og trekker 0.9 ampere. Men hvis du trodde jeg skulle feste 120mm 2Ampera vifta til hk har du missforstådt. Det kunne jeg ikke tenke meg til. Holder faktisk på å mekke viftestyring til den nå :smile: men 0.9 ampere er jo også ganske mye for HK eller?? jeg ville ihvertfall festa den til en on/on bryter, å hadd 8/12 Volt. Ville ikke brukt noe on/off/on pga risiko for å slå den av!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: PumpAction skrev (2002-06-23 14:54):Den vifta hans er 80mm og trekker 0.9 ampere. Når produsenten og alle som tester ikke anbefaler og koble en 60mm 36cfm delta (3.64W , tror det er noe sånt) på Hk så må man være gal for og koble en 10,8W vifte på HK) Hvorfor følger ikke folk med? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 14:54, PumpAction skrev:men 0.9 ampere er jo også ganske mye for HK eller?? Utaket på hovedkortet er bereina på vanlige vifter, ikke monstervifter. en vanlig vifte som produsentene sender med ligger vel rundt +- 0.3A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå