Steina Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 MSN Messenger Smileys share.. "Bildene" mine funker ikke? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Funker ikke? De funker utmerket godt hos meg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jaha? Rart.. Fungerer ikke til oss andre.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 De funker når jeg høyreklikker og ser på linken i egenskaper og limer inn den da.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fungerer helt greit her. Tillater 11mb.com hotlink? Om ikke kan det værer referrer problemer. Har skrevet noe om dette i babetråden QUOTE For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer LoggingEtter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg