JKJK Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Vil dere en god erfaring med dere. Min Sony Ericsson k500i hadde noen softwarebugs + noen andre snåle problemer. Telefonen var kjøpt på komplett, og jeg hadde derfor 2 valg når jeg skulle sende inn telefonen til en servicepartner. Valgte tilfeldigvis Bakke elektronikk. Sendte telefonen i posten på mandag eller tirsdag (husker ikke) og i dag fikk jeg en SMS fra Bakke elektronikk om at telefonen var reparert på garantien. Når jeg kom hjem ventet det en epost fra Bakke Elektronikk med servicenummer og kundenummer. Via deres websider kunne jeg gå inn å se hva som hadde blitt gjort når med telefonen, og se pakkesporing på sendelsen fra dem. Telefonen hadde bare ligget på deres verksted for service i noen timer til den ble reparert og sendt tilbake ögonblikkelig. DETTE kaller jeg kjapp service! Elkjøp, ekspert og andre kjeder som har serviceverksteder blekner totalt i forhold! Telefonen er nå på tur tilbake og gleder meg til å teste den med ny software. Kan etter dette med hjertens glede anbefale bakke elektronikk! -John- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå