Kenneth Solfjeld Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Topic says it all! Skal rippe CD samlinga mi til MP3 sånn at jeg kan høre musikken min på MP3 spilleren. Trenger tips om bra gratisprogrammer.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Windows Mediaplayer kan gjøre dette. Mediaplayer 10 lar deg også rippe til mp3 i valgfri bitrate. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe! Litt pinlig! Nå har jeg hatt Mediaplayer 10 siden den kom ut, men jeg har nesten ikke brukt den! Jeg fant ut hvordan man ripper i programmet, veldig enkelt og smertefritt, burde ha sjekket det ut før! Takk for tipset! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hyggelig at det løste seg Hvis du ikke var klar over det kan du også velge bitrate og format, noe som kan være hendig til tider. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det var det jeg fant ut! Jeg har rippet før med Mediaplayer men ikke til MP3, visste ikke at det gikk an Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Skal du ha det beste programmet til å rippe med er fortsatt Exact Audio Copy og lame løsningen.Sjekk her. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nå vet jeg ikke helt jeg,men er det ikke et program som heter WinDAC? Er ikke det et slikt program? Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skal du ha det beste programmet til å rippe med er fortsatt Exact Audio Copy og lame løsningen.Sjekk her. Hør, hør! Perfekt kvalitet med et minimum av plass (til kvaliteten vel å merke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå