Tycho Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg skal på ferie i florida i 2 uker som starter imorgen. Jeg har hørt det kan lønnne seg å kjøpe en laptop der istedetfor her i Norge? Jeg har tenkt på en laptop midt på treet som ville kostet rundt 10-12000 her i norge.. Hvor stor ville prisforskjellen være? Hvordan er det med dette? Hva slags butikker vil dere anbefale? Noen som har noen erfaringer med dette? Vil dere anbefale å gjøre dette? Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Du kan spare 6000,- hvis du handler en Powerbook 15" Superdrive der nede(tatt fra apple.com / .com/no's sider). Er en noenlunde lik thread litt lenger bak her hvor det står at man sparer mest på å kjøpe mac, men det kommer jo selfølgelig ann på hva du skal ha også... EDIT: Fant threaden jeg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=374655 Endret 18. februar 2005 av AC7 Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 mac vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 mac vil jeg ikke ha. Hvorfor ikke? MAC er helt overlegent Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har brukt mac på skolen i 2 år, og pc hjemme i 8 år, Jeg velger klart PC Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 En ting til: Hvordan er Pentium M i ytelse iforhold til pentium 4 på bærbare? ser at pentium 4 kjører på mye høyere frekvens Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det spørsmålet har vært svart på så UFATTELIG mange ganger. Se litt rundt på forumet! Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 http://www.walmart.com/ kikk litt der. så får du en liten anelse om hva prisene er... Musa Lenke til kommentar
frustata Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du bør sjekke ut om det vil by på problemer at bærbare maskiner solgt i statene ikke benytter 220v som standard. Sikkert noen på forumet som vet om en vanlig strømadapter vil løse dette. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har en ganske gammel sony vaio hjemme, den kjører jeg med transformator. Men, jeg har også brukt (med suksess) en ledning som går inn i norske kontakter og inn i ladetransformatoren. Bare pass på at det står 110-230V på laderen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Strømadapterene som blir levert med bærbare nå er universale, så det byr ikke på noen problemer. Eneste problem kan være pluggen, men det løses enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå