Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde ingen venner som skulle ha meg med på en viss side/rase/klasse...

Så jeg valgte Horde og Orc KUN for å vise min respekt for den store Rexxar og hans bjørn Misha. (The true Champion of the Horde)

Han var for meg den største helten fra tidligere Warcraft-spill.

 

Var det ikke slik Trolls ble dratt inn i The Horde? Jeg minns at Trolls hadde problemer fordi Alliance gikk til angrep på Echo Isles, og Rexxar ble sendt for å hjelpe dem? Venligst korriger meg om jeg tar feil, for denne historien er interessant. =)

 

Kunne forresten aldri vært human fordi de ser ut som, og beveger seg som

YMCA-bøgiser. Vet noen liker å velge humans fordi de lettere kan leve seg inn i denne rollen. Men jeg personlig klarer ikke å leve meg inn i

rollen som YMCA-bøgis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynte å spille WoW etter at en kompis hadde overtalt meg, han spiller en Alliance Warlock så da var det egentlig naturlig at jeg slo følge på den siden.

 

I mine øyne er alle Horde-characters altfor stygge til at de er noe jeg vil spille :p

Taurenene er jo søte :love:

Ikke damene :sick:

Lenke til kommentar
Jeg begynte å spille WoW etter at en kompis hadde overtalt meg, han spiller en Alliance Warlock så da var det egentlig naturlig at jeg slo følge på den siden.

 

I mine øyne er alle Horde-characters altfor stygge til at de er noe jeg vil spille :p

Taurenene er jo søte :love:

spesielt dansen :D

Men likte dansen bedre før den ble fiksa med fler elementer

 

Mooo, are you happy now?

Lenke til kommentar

Alliansen er bare noen veike ufyselige skapninger som snart skal ryddes ut av hele Azeroth. De onde menneskene fortjener ikke bedre, og de kapitalistiske dvergesvina kan bare gjemme seg i frykt i det de kaller en "by" i fjellet.

Tre-elskende mosespisere bør også løpe, for her skal trærne rives opp med rota for å gjøre plass for den mektige horden! Og hva dere gnomer anngår, ja dere er vel ikke annet enn snacks for Kodoene!

 

 

Fra rollespill til virkelighet: Jeg liker horde best fordi jeg rett og slett synes de er kulest. Ingen spesiell annen grunn, kanskje også fordi jeg identifiserer orc's med vikinger, og vikinger er noen barskinger.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Alliansen er bare noen veike ufyselige skapninger som snart skal ryddes ut av hele Azeroth. De onde menneskene fortjener ikke bedre, og de kapitalistiske dvergesvina kan bare gjemme seg i frykt i det de kaller en "by" i fjellet.

Tre-elskende mosespisere bør også løpe, for her skal trærne rives opp med rota for å gjøre plass for den mektige horden! Og hva dere gnomer anngår, ja dere er vel ikke annet enn snacks for Kodoene!

 

 

Fra rollespill til virkelighet: Jeg liker horde best fordi jeg rett og slett synes de er kulest. Ingen spesiell annen grunn, kanskje også fordi jeg identifiserer orc's med vikinger, og vikinger er noen barskinger.

Det er vel Horde som er ufyselige skapninger :p

 

Stygge skjellet eller oppegående ku, whatever.

 

Spiller Alliance for jeg liker de best.

Lenke til kommentar
Hvorfor velger så mange alliance?

 

Vil ikke se ut som ett lik, noe alle hords gjør bortsett fra tauren.

Det er _rått_ å se ut som et lik.

Alle stakkars pinglete alliance får helt sjokk når de ser deg, bare "ZOMG!11!! AMAGAD UNDEAD WARRIOR!!! RUUN FOR YUOR LIEF!!!!11"

Lenke til kommentar

hehe... (ler av deg, eller med deg, alt etter hvordan du mente den posten)

 

Orcs og trolls ser knapt ut som lik, men så er det 10X mer taurens og UD enn noen andre i min erfaring.

 

(hvorfor, Hvorfor bytta de utseende på hum. females? de så jo 10x bedre ut på de bildene btw, er det bare jeg som mener det er litt for lite valgmuligheter ang. utseende?)

Lenke til kommentar
Men jeg har problemer med å ta gnomkrigere alvorlig, spesielt når de kommer med leketøysversjonene sine av Arcanite Reaper. At en øks som er mange ganger mindre enn taurens versjon skal kunne være så farlig, mener jeg er en ond, ond spøk.

Kunne ikke sagt meg mer enig! Tauren kan f.eks ikke være rogue (av forståelige grunner..), og samme mentaliteten burde blizzard hatt på gnomer. En gnom som veier 15kg hadde ikke klart å BITT en tauren i tåa engang.

 

Jeg forlanger tauren rogue!

 

Gnomer bør forresten få større "hitbox", slik at det skal være mulig å targete de. Er ikke alltid det virker så bra å targete med TAB, og det kan være JÆVLIG å targete en gnom som spretter rundt. Vil ikke blizzard fikse dette, bør tauren få en ny racial: "stomp gnome", som gjøre f.eks 500 damage og stunner i 6 sekunder :thumbup:

Gnomes burde vel egentlig være begrenset til castere, men en knøttliten tass som kaster digre meteorer virker heller ikke så troverdig.

 

Jeg foreslår at gnomes fra nå av er non-combat pets, kan kjøpes på vendor i Thunder Bluff.

Lenke til kommentar
Personlig gikk jeg for en Night Elf Warrior på en PvE server som min første char. Spillte han opp til lvl 12, så gikk jeg lei (kjedelig og bare hacke og slashe hele tia)... Så begynte jeg en ny char, Night Elf Hunter, på samme PvE server (hadde blitt kjent med no folk der, så det var greit, visste questene også). Spillte han opp til lvl 24. Ting begynte og bli kjedelig igjen...

 

Så nå joina jeg en kul guild på en PvP server, og fikk med 2 RL kompiser til og spille i samme guild og team'e endel sammen. Valget falte da på Undead Rogue, som jeg nå har spillt opp til lvl 21. Koser meg!!. Mye bedre og spille på The Horde synes jeg. Også utrolig mye kulere på PvP server (selv om jeg har blitt ganka et par ganger, så gjør ikke det så mye for meg).

du slutta warrior fordi hack and slash var kjedelig også endte du opp med rogue? rofl...

Vel, likte hack & slash.. men Warrior er liksom så plain.. må vises hele tiden, må gå opp i ansiktet på folk hele tiden, osv.. Rogue er endel morsommere og spille.

Lenke til kommentar
Personlig gikk jeg for en Night Elf Warrior på en PvE server som min første char. Spillte han opp til lvl 12, så gikk jeg lei (kjedelig og bare hacke og slashe hele tia)... Så begynte jeg en ny char, Night Elf Hunter, på samme PvE server (hadde blitt kjent med no folk der, så det var greit, visste questene også). Spillte han opp til lvl 24. Ting begynte og bli kjedelig igjen...

 

Så nå joina jeg en kul guild på en PvP server, og fikk med 2 RL kompiser til og spille i samme guild og team'e endel sammen. Valget falte da på Undead Rogue, som jeg nå har spillt opp til lvl 21. Koser meg!!. Mye bedre og spille på The Horde synes jeg. Også utrolig mye kulere på PvP server (selv om jeg har blitt ganka et par ganger, så gjør ikke det så mye for meg).

du slutta warrior fordi hack and slash var kjedelig også endte du opp med rogue? rofl...

Hehe lmao ja, rogues er jo mer Tekken III enn Wow, hater klassen..

Du har vel ikke blitt ganka av et par Rogue's vel? mange som hater dem pga. det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...