Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg valgte Horde fordi GNOMER er med i alliansen. Hver gang jeg ser en gnom er det kill on sight. Må drepe den jævelen. Hoppe på han, spytte på han, prompe på han.. :realmad: Gnomer har ingenting i Azeroth å gjøre. En rase som ble med for at Horde og Alliance skulle ha 4 raser hver

Nuff said :thumbup:

BS, gnomer har vært med siden WC2... "Gnomish Inventor" kanskje?...

 

http://www.battle.net/war2/basic/hbuildings.shtml

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

valgte vel alliance fordi jeg alltid har pleid å være good-guys. En annen grunn var vel at kameraten min hadde mest lyst til alliance, og utifra det lille jeg visste om Warcraft, tenkte jeg at undead og troll og resten av horde rasene var onde, stygge og kjipe.

 

Nå som jeg har fått opp en Human rogue til level 36 blir jeg bare mer og mer irritert for at jeg ikke valgte horde. Synes det er sinnsykt kjipt å være en rase/ klasse det er så mange av, så både Human og Rogue var jo bare glimrende :blush:

 

Nå skal det sies at det var veldig random hva jeg tok da. Visste lite om spillet fra før, så jeg tok bare det mest logiske. Det er jo naturligvis Alliance. Er det ikke?

 

Nettop fordi så mange velger alliance kommer jeg ikke til å gjøre det igjen tror jeg, om jeg lager en ny char. Noe jeg tror jeg kommer til å gjøre etterhvert. Dette fordi jeg har følelsen av at miljøet på horde siden er bedre.

 

Det jeg vet av landskap syns jeg faktisk at horde har ganske behaglig. Tauren startstedet er jo det diggeste i hele spillet. Mye diggere enn Night elf. (startstedet til night elf syns jeg er utrolig kjipt for å være ærlig)

Lenke til kommentar
De har tog mellom IF og SW. Syns selv det burde vært en transportmåte mellom Orgrimmar og TB.

Den største grunnen for at det er tog mellom IF og SW er jo at du må vere liksom level 40-60 for å gå fra SW til IF. Fra TB til OG er det jo bare å gå igjennom barrens, og vis du fyller veien kan du gå der i level 1-5

Lenke til kommentar
men det klart verste (skrives det med æ eller e?) er Mulgore, hater det stedet. Er såå driiitkjedelig der..

Syns Mulgore er fint jeg! stooort åpent område med mye gress og fine fjell. Det må være det nærmeste man kommer himmelen syns nå jeg. :thumbup:

Endret av mr.Lunarion
Lenke til kommentar
Det jeg vet av landskap syns jeg faktisk at horde har ganske behaglig. Tauren startstedet er jo det diggeste i hele spillet. Mye diggere enn Night elf. (startstedet til night elf syns jeg er utrolig kjipt for å være ærlig)

Amen

 

Tror jeg valgte det, fordi jeg liker "good guys". Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte.

Bra at du valgte alliance slik at du slapp de morderiske pedoene da :wallbash:

Er jo spesiellt populært blant undead priests å først drepe de prostituerte og så gjennoplive de for å gjøre det igjenn.

Kan jo ikke vere normal om du velge undead. :wallbash:

 

men det klart verste (skrives det med æ eller e?) er Mulgore, hater det stedet. Er såå driiitkjedelig der..

Syns Mulgore er fint jeg! stooort åpent område med mye gress og fine fjell. Det må være det nærmeste man kommer himmelen syns nå jeg. :thumbup:

Helt enig med deg der.

Var heldig å komme over en solnedgang som på en måte lå over en av de høye fjellene som er flate på toppen. Sola la seg på en måte ned på den og det ble en fin dag-til-kveld effekt. Hadde satt meg ned får å spise litt etter en kamp, men jeg bare og så på det til og med etter at spise effekten hadde gått av (leeeenge etter at jeg hadde full hp :wee:)

 

Edit: er en grunn til at jeg ikke ser ut som en ordbok :yes:

Endret av 2laggy2follow
Lenke til kommentar

Som regel er det vell sånn at når du kjenner lite til spillet så velger du mennesker eller det mest gode...

 

Men jeg hadde ganske så god kjennskap til warcraft så for meg blei d det samma.

Men jeg valgte horde.

 

For det første så er alle vennene mine på horde og vi har en guild.

 

For det andre så må jeg jo vere tha leet og vere Ud. Dei var jo veldig gode i wc3 og jeg synes dei er veldig gode i wow også. Hvem kan vell leve uten wof? :p

(Jeg hadde studert og tatt dr. gard i spillet før jeg fekk det og viste det meste, til og med satt opp fleire forslag til talent tree til min rogue før jeg noen gang hadde spillt som rogue :blush: )

 

Men hvorfor ikke ha fleire for på fleire servere, både alliance og horde?

(serlig når BB alltid er nede :p )

Jeg har som første:

 

1. Ud rogue på Burning blade.

2. Ne hunter på Legion

3. Hu warlock på legion

Lenke til kommentar

De som kjenner til spillet viser vel tendenser til å satse på de 2 hovedrasene, Human og Orc. Personlig valgte jeg Human fordi mage med blizzard var favoritt unit W2.

Hadde jeg dog ikke valgt human ville jeg ikke vært noe annet enn Orc på horde siden.

Lenke til kommentar
Tror jeg valgte det, fordi jeg liker "good guys". Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte.

Bra at du valgte alliance slik at du slapp de morderiske pedoene da :wallbash:

Er jo spesiellt populært blant undead priests å først drepe de prostituerte og så gjennoplive de for å gjøre det igjenn.

Kan jo ikke vere normal om du velge undead. :wallbash:

Dette var ikke ment som dissing av de som spiller undead, men en bevisst overdrivelse for å prøve å si noe om hvorfor jeg tror jeg valgte alliance. Måten du tolket dette på var jo ganske underholdende :p

Lenke til kommentar

Jeg spiller Alliance på en server, og Horde på en annen... Ganske enkelt fordi det gir ulike spillopplevelser, og jeg vil jo utnytte spillet jeg betaler for til det fulle!

 

Synes begge deler er kjekt ;)

 

+ Hvis en server går ned, kan jeg spille på den andre.. :yes:

 

 

Når jeg leser folk som skriver "Fordi Alliance eller Horde er bare best!" blir jeg bare litt oppgitt :roll:

 

Hadde kanskje vært en idè med servere med aldersgrense... som f.eks. kunne blitt sjekket ved kredittkortet, men på den annen side hadde det vært vanskelig, da mange av kidsa spiller med "mammas" kredittkort.

 

Men for all del! Det finnes også mange vettuge, av den helt yngre skare, der ute i World of Warcraft universet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg testet mye horde på betaen, og liker mye bedre alliance..

Eneste kjipe med alliance er at mange forventer at vi skal være så "honorable", la horder gå osv. "Ganking er for lamere."

Men hordene er brutale folk som har lov til å ganke alle de ser, er jo en skikkelig wimp om du lar folk gå.

Selvfølgelig, er ikke alle som er av denne oppfatningen, men de er en del.

 

Dverger er den feteste rasen imo, derfor valgte jeg den. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er gnom :p Gnomene har den tøffeste historien på Alliance siden og det er alltid kosli å dra til feks, Startstedet til Tauren.. Camp ettellerannet i Mulgore for å løpe inn i midten av campen og ta en /train mens alle lvl 1 folka flyr på deg.. har selvfølgelig på pvp da :)

 

Og til alle dere som mener at Horde er badguys.. Det er ikke sant. Horde er snille de og, det er The Burning Legion som er de ekte slemmingene. Selvom Orcs og Humans sloss mot hverandre sloss de også begge mot The Burning Legion og alle tilhengerne(Scourge, Illidan og Nagaene osv.) Det som kalles Undead, altså The Forsaken kjemper mot Scourge(altså Undead'ene til Arthas og The Lich King) Og det gjør jo Humans også, Sylvanas Windrunner( var det ikke ?) Ble jo gjort til Banshee av Arthas og derfor kriger hun og The Forsaken mot Scourge, Arthas drepte jo sin far som var konge av Humans og der har vi en grunnen til menneskenes krig mot Scourge, samt at Scourge drev de ut av Lordaeron(Nå Undead/The Forsaken land) Tauren er heller ikke slemme, de var naturens tjenere akkurat som Night Elves, men Thrall redda Cairne Bloodhoof(Tauren ledern) ut av en knipe og derfor sverget Cairne troskap til Thrall, så sånn ble Tauren dratt inn i det. Husker ikke hvordan trolls ble dratt inn i det akkurat nå, men måtte bare få sagt det, og jeg prøvde så godt jeg kunne for å gjøre det kort :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...