Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller alliance hovedsaklig pga jeg vet ikke. Jeg vil være priest og det er human priest som virker naturlig. Har og spilt på horde i noe litt mer mandig som en Orc warrior. Og dere som klager over whining på alliance og masse fortiss spillere har absolutt rett :thumbup:. Det er så mange personer som kødder i 1.general, Folk som ikke leser questen. Nakne female humans og Night elfes som danser rundt om kring. Og det verste er å finne seg en god gruppe for en instance og ikke de som plutselig begynner "Jeg stemmer for at teposen er homo" da jeg prøver å forklare folkene om hvordan aggro fungerer. Grunnen til at jeg spiller alliance er fordi jeg liker naturen og characteren min der mye bedre en horde characters. Men gud jeg lengter etter det mye mer seriøse communityet som horde der det kun er noen få lame fjortisser. Men alliance har finere natur :p

 

Og til du som hater gnomer. De har altid vært med i spillet. Men kun nevnt som våpen suppliere. Desuten mener jeg at de selvmordsbomberne og flygerne i Warcraft II er gnomes

 

Edit: Desuten er faction fordelingen på Burning Blade 50% 50%

Endret av tep0sen
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

horde er bedre enn alliance siden det bare er fjortisser på alliance?

 

jeg har 2 alliance characters på samme server og en horde på en anna server... med alliance så kom det en gang i blandt helt idiotiske spm. ytterst lite 1337 speak eller fjortiss snakk da...

 

guess what? når jeg spiller på horde charactern... vet du ka jeg ser på general chat? enda mer idiotiske spm og 1337 speak...

 

Omar endte sitt innlegg med "horde 4 teh pwn".. 1337 speak...

 

er alliance på skullcrusher og horde på warsong

 

 

horde har den innbilningen av at de ikke har fjortiss snakk eller 1337 speak etc for alle sammen snakker fjortiss snakk og 1337 speak...

 

anyways hakke møtt noen fjortisser eller opplevd 1337 speak på alliance enda.. har det på horde...

 

uansett.. det at horde er bedre enn alliance og motsatt er bare bullshit... det kan være like ille på begge... kommer an på server..

Lenke til kommentar
Jeg spiller alliance hovedsaklig pga jeg vet ikke. Jeg vil være priest og det er human priest som virker naturlig. Har og spilt på horde i noe litt mer mandig som en Orc warrior. Og dere som klager over whining på alliance og masse fortiss spillere har absolutt rett :thumbup:. Det er så mange personer som kødder i 1.general, Folk som ikke leser questen. Nakne female humans og Night elfes som danser rundt om kring. Og det verste er å finne seg en god gruppe for en instance og ikke de som plutselig begynner "Jeg stemmer for at teposen er homo" da jeg prøver å forklare folkene om hvordan aggro fungerer. Grunnen til at jeg spiller alliance er fordi jeg liker naturen og characteren min der mye bedre en horde characters. Men gud jeg lengter etter det mye mer seriøse communityet som horde der det kun er noen få lame fjortisser. Men alliance har finere natur :p

 

Og til du som hater gnomer. De har altid vært med i spillet. Men kun nevnt som våpen suppliere. Desuten mener jeg at de selvmordsbomberne og flygerne i Warcraft II er gnomes

 

Edit: Desuten er faction fordelingen på Burning Blade 50% 50%

Landskapet er finere hos alliance, i starten.

Frem til lvl 20-30 er jo de fleste sonene constested så da er jo de fleste områder for begge faksjoner.

 

Men jeg er enig i at alliance har det finest i starten. (Dun morogh, Loch modan, elvynn,)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
er alliance på skullcrusher og horde på warsong

hva er navnet på karakteren? spiller på skullcrusher..nick = Solmyr (human priest)

oja du er solmyr :p

 

NE priest heter Daewen og NE rogue heter Ireth

Lenke til kommentar
Jeg spiller stort sett alltid menneske i alle spill. Om det er valg liksom. Jeg liker å spille det som ligner meg selv mest. Jeg vil ikke spille horde fordi jeg syntes figurene er stygge (i mine øyne). Dessuten liker jeg også alliance-verden med bygninger og festninger og generell natur som gjennspeiler den virkelige verden satt i et eventyrperspektiv. Jeg prøver alltid å leve meg litt inn i spillet for å få mest mulig ut av det. Og da blir det vanskelig for meg å spille noe som ikke ligner på meg selv, eller noe som jeg egentlig ville "killed-on-sight" (som orker, undead, troll osv).

 

Av samme grunn spiller jeg aldri en damefigur, pga at jeg ikke klarer å leve meg inn i rollen som dame.

 

At det er fjortisser på alliance bryr meg ikke det spor. Fjortisser er lett å lure og manipulere... :p

Kunne ikke vært mer enig selv. Jeg kommer nok til å teste ut Hordes også, men med en gang jeg fikk spillet var det ingenting som falt mer naturlig for meg enn å velge Alliance, noe jeg som regel gjorde i tidligere Warcraft versjoner også. Ser jeg noe som er stygt og ser farlig ut, er det noe som skjer med meg som sier at jeg må angripe/bør komme meg unna. Skjer ikke det samme om en human/dwarf løper forbi meg, selv om jeg skulle være innstilt på å være Horde... Derimot, det at mange av mine kompiser og andre kjente jeg har møtt velger å være dame stiller jeg litt spørsmålstegn ved... Får være deres sak, men synes det nesten har blitt overtall av damer i det siste (i alle fall på Dragonmaw serveren der jeg har vært trofast) og tror det neppe kommer av at jenter (in real life :p ) har kastet seg over spillet. Men, som sagt, de om det. :whistle:

Lenke til kommentar

Har ikke fått skaffa meg WoW ennå, men jeg har vært heldig og fått spille _omtrent_ så mye jeg vil på en kompis sin acc...Prøvde NE siden jeg likte de i WC3 men fant ut at dette ikke var noe for meg tross alderen min (14 :innocent: )

Er 98% sikker på at jeg skal gå for Gnome Mage...De er utrolig kule :love:

Lenke til kommentar
Jeg spiller alliance hovedsaklig pga jeg vet ikke. Jeg vil være priest og det er human priest som virker naturlig. Har og spilt på horde i noe litt mer mandig som en Orc warrior. Og dere som klager over whining på alliance og masse fortiss spillere har absolutt rett :thumbup:. Det er så mange personer som kødder i 1.general, Folk som ikke leser questen. Nakne female humans og Night elfes som danser rundt om kring. Og det verste er å finne seg en god gruppe for en instance og ikke de som plutselig begynner "Jeg stemmer for at teposen er homo" da jeg prøver å forklare folkene om hvordan aggro fungerer. Grunnen til at jeg spiller alliance er fordi jeg liker naturen og characteren min der mye bedre en horde characters. Men gud jeg lengter etter det mye mer seriøse communityet som horde der det kun er noen få lame fjortisser. Men alliance har finere natur :p

 

Og til du som hater gnomer. De har altid vært med i spillet. Men kun nevnt som våpen suppliere. Desuten mener jeg at de selvmordsbomberne og flygerne i Warcraft II er gnomes

 

Edit: Desuten er faction fordelingen på Burning Blade 50% 50%

Landskapet er finere hos alliance, i starten.

Frem til lvl 20-30 er jo de fleste sonene constested så da er jo de fleste områder for begge faksjoner.

 

Men jeg er enig i at alliance har det finest i starten. (Dun morogh, Loch modan, elvynn,)

Hva skjer med at folk bryr seg om landskapet ? Digger båte Silverpine og Durotar / Barrens.

Lenke til kommentar

Enig, men det kommer jo også an på: Er man veldig nybakt WoW-spiller så kan det jo være litt vanskelig å finne fram, da kan det være lett med litt åpne landskap elns.

Jeg synes f.eks Teldrassil var ganske vanskelig å finne fram i de 3 første lvl'ene

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar

Som folk har vært inne på, kommer det mest av at night-elves og humans ser kosmetisk best ut av rasene. Hvis man sjekker statistikken, er det klart flest av disse to rasene. Litt synd egentlig. Jeg spiller alliance nå, men kommer nok til å teste horde etterhvert. Tror jeg valgte det, fordi jeg liker "good guys". Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte.

Lenke til kommentar

spilt alliance til lvl 13 nå, og horde lvl 30.

Synes horde har finest land som the barrens og durotar, minuset er at du vandrer i barrens i EVIGHETER, mens på alliance siden er det ikke så mye, gå 2 meter snakk med han, drep han etter 2 meter, gå hele 3 meter og snakk med han

Lenke til kommentar
spilt alliance til lvl 13 nå, og horde lvl 30.

Synes horde har finest land som the barrens og durotar, minuset er at du vandrer i barrens i EVIGHETER, mens på alliance siden er det ikke så mye, gå 2 meter snakk med han, drep han etter 2 meter, gå hele 3 meter og snakk med han

På RavenCrest er det faktisk MYE flere hordes enn Aliance:)

 

Det er faktisk lite 14tisser på denne serveren også, selv om man finner 1337 Pwn Haxxors navn rundtforbi :)

 

Jeg er en av de idiotene som rapportere teite navn til GM *hrr hrr hrr*

Lenke til kommentar

som man kan se her er alliance i overtall på de fleste serverne. Sist jeg skjekket var det mye mer horder stort sett overalt, men har gått motsatt vei nå.

 

Selv har jeg spilt horde på betan, og må si at jeg liker alliance mye bedre. Landskapet, områdene, rasene, byene, alt. Men det er bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...