Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så valgte jeg horde, pga at det virker som om at Alliance består av 90% fjortiser, som syter noe grusomt...

Opplevde det samme når jeg startet en alliance karakter for å teste. 90% whining på _dårlig_ engelsk i general chat..

Har ikke opplevd dette på min server, føler det stort sett er greie folk. Veldig sjelden jeg ser capslock i general chat også. Hva skulle folk whine for i chat? Virker veldig tvilsomt. "Alliance som består av 90% fjortiser" er jo en saklig setning. På min server (Ravencrest) er det dessuten fler horde enn alliance.

Lenke til kommentar
Og så valgte jeg horde, pga at det virker som om at Alliance består av 90% fjortiser, som syter noe grusomt...

Opplevde det samme når jeg startet en alliance karakter for å teste. 90% whining på _dårlig_ engelsk i general chat..

Har ikke opplevd dette på min server, føler det stort sett er greie folk. Veldig sjelden jeg ser capslock i general chat også. Hva skulle folk whine for i chat? Virker veldig tvilsomt. "Alliance som består av 90% fjortiser" er jo en saklig setning. På min server (Ravencrest) er det dessuten fler horde enn alliance.

Kansje du misforstå hva jeg mener med whining ;)

General chat var nedspammet med ting som "wer kan i find *fyll inn selv*", NEED TEAM FOR *quest*!!11" og slike ting. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg startet først med en tauren, så skulle jeg teste med en human rogue. Og de forferdelige emnene som ble tatt opp i general chaten var grunn nok alene til å gå tilbake til horde siden... :thumbdown:

 

Sånn ellers så var questene man får i starten hos alliance mye dårligere/kjedeligere enn de man får hos horde.

Lenke til kommentar
Og så valgte jeg horde, pga at det virker som om at Alliance består av 90% fjortiser, som syter noe grusomt...

Opplevde det samme når jeg startet en alliance karakter for å teste. 90% whining på _dårlig_ engelsk i general chat..

Har ikke opplevd dette på min server, føler det stort sett er greie folk. Veldig sjelden jeg ser capslock i general chat også. Hva skulle folk whine for i chat? Virker veldig tvilsomt. "Alliance som består av 90% fjortiser" er jo en saklig setning. På min server (Ravencrest) er det dessuten fler horde enn alliance.

Kansje du misforstå hva jeg mener med whining ;)

General chat var nedspammet med ting som "wer kan i find *fyll inn selv*", NEED TEAM FOR *quest*!!11" og slike ting. Utrolig irriterende.

Vel, er ikke så rart at folk skriver LFG (folk lærer etterhvert at det er letter å skrive "LFG" enn "need team for") i "lookingforgroup"-kanalen. Dette er det eneste formålet til denne kanalen og er nødvendig for at man skal kunne finne grupper utenom guild. Dersom dette er plagsomt kan man forlate denne kanalen ("/leave 4 eller 2").

 

Jeg tipper du har vært vitne til noen få ferskinger som ikke har lært seg spillet skikkelig enda (oppdaget thottbot etc) og dermed skåret alle under samme kam. Nå kan det være at alle andre servere enn Ravencrest har "90% fjortiser" på alliancesiden, hva vet jeg?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

valgte alliance fordi noen jeg kjente alledere var alliance og jeg hadde lyst til å spella med dem.

 

og general chatten til alliance er overfylt med idioter som av en eller annen grunn ikke klarer å lese hele quest loggen :thumbdown:

 

er bare å skrive "/leave 1" da. så blir du kvitt hele general chatten :love:

Lenke til kommentar

Jeg spilte på hordesia som Tauren gjennom hele betaen, og koste meg fælt med det. Men ettersom månedene gikk og The Barrens begynte å bli usannsynelig ensformig, så bestemte jeg for alle at guildet skulle over på Alliance i retail. Det angrer jeg ikke et sekund på, det er utrolig moro å være Human Mage, områder og quester er mye mer variert og det hele virker mer artig. For all del, det var moro å være ku - men jeg føler meg mer hjemme hos Humans. Så derfor spiller jeg Alliance. Er bare en smaksak!

Lenke til kommentar

Jeg spiller stort sett alltid menneske i alle spill. Om det er valg liksom. Jeg liker å spille det som ligner meg selv mest. Jeg vil ikke spille horde fordi jeg syntes figurene er stygge (i mine øyne). Dessuten liker jeg også alliance-verden med bygninger og festninger og generell natur som gjennspeiler den virkelige verden satt i et eventyrperspektiv. Jeg prøver alltid å leve meg litt inn i spillet for å få mest mulig ut av det. Og da blir det vanskelig for meg å spille noe som ikke ligner på meg selv, eller noe som jeg egentlig ville "killed-on-sight" (som orker, undead, troll osv).

 

Av samme grunn spiller jeg aldri en damefigur, pga at jeg ikke klarer å leve meg inn i rollen som dame.

 

At det er fjortisser på alliance bryr meg ikke det spor. Fjortisser er lett å lure og manipulere... :p

Lenke til kommentar
Og så valgte jeg horde, pga at det virker som om at Alliance består av 90% fjortiser, som syter noe grusomt...

Opplevde det samme når jeg startet en alliance karakter for å teste. 90% whining på _dårlig_ engelsk i general chat..

Haha, skjedde samme med meg. prøvde en NE til lvl 7 og "orc'a" ikke mer. Chatten var flooda med "OEMG Hordez in tha areA!!!OnE!"!!" og andre neeb chatting. :s

 

skulle jeg valgt ally hadde jeg gått på rp server =)

Lenke til kommentar

Kikket på alle klassene, og hvem som kunne være hva. Druid hørtes kult ut. Tauren eller Night Elf? Se ut som en ku, eller være en spretten liten sexy thing? Det ble Night Elf og Alliance det.

 

Dessuten innbiller jeg meg at Alliance er good guys. Jeg liker good guys. ;)

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Jeg ønsket å spille horde, og det var vel sånn 50% fordeling i kameratgjengen om hvem som ville spille horde og hvem som skulle spille alliance. Nå gikk det slik at de som først fikk registrert seg og begynt å spille, de valgt alliance. Dermed hadde jeg ikke stort annet valg.

 

Horde-spilling tar jeg meg av på PvE-serverene. (Silvermoon nå, ettersom det var veldig dødt/mye kiddies på Shadowsong).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...