Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

De kan ta flagget og bli ghost wolf, heale, slowe, purge, buffe gruppa med mengder(!) av totems og gjøre damage.
Buff-totems brukes sjelden i annet enn instances fordi de har så dårlig radius på effektområdet, bare så du vet det. Å sette opp totems med buffs på en Battleground ville være "a total waste of mana", med mindre du får gruppa di til å konstant holde seg innenfor rekkevidde. Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har priest også "purge"? Trodde dispell bare var til og fjerne magic på friendly units :blush:

 

Edit: Så hvorfor har jeg aldri sett en ghost wolf bli dispela?

Edit2: Dispels magic on the target, removing X harmful spell from a friend or Y beneficial spell from an enemy.

 

Ser det nå. Rart ikke ghost wolf blir dispella hele tiden da.

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Har priest også "purge"? Trodde dispell bare var til og fjerne magic på friendly units :blush:

 

Edit: Så hvorfor har jeg aldri sett en ghost wolf bli dispela?

Edit2: Dispels magic on the target, removing X harmful spell from a friend or Y beneficial spell from an enemy.

 

Ser det nå. Rart ikke ghost wolf blir dispella hele tiden da.

Den virker begge veier ja.

Hvorfor du aldri har sett det, vet jeg ikke. Men jeg har sett det i spillet, og på filmer fra spillet.

 

Vist du vil se det, så vet jeg at de gjør det i denne videon, da en shaman av en eller annen grunn skal stikke av

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=802

Lenke til kommentar

Spiller alliance fordi kameratene mine gjør det. Human fordi jeg hater de andre alliance-rasene.

 

Og ja, sjøl om horde er færre, vinner de AV og WG 95% av gangene (det har ikke noe med at vi har Nihilum på vår server, neida) (Les: Nihilum var europas første guild som tok Ragnaros)

Lenke til kommentar
til alle dere kvine palladin folk.. roll en shaman, grind han opp til lvl 30, og prøv selv hvor enkelt det liksom er å eie ALT..

Har gjort det, og synes ikke det var noe å skryte av fram til da. Men på slikt er det lvl 60 som gjelder, og kun det. Utrolig hvor ting endrer seg de siste levlene, og med end game equipment. Jeg kan være den første til å innrømme at paladin er ganske så overpowered fra lvl 20-45 eller noe. Selv banket jeg en 46 warrior og 46 shaman samtidlig når jeg var lvl 44, men etter det så har det gått bare nedover, og nå er nesten hver eneste klasse en stor utfordring (ikke at det er noe galt i det men)

 

Shaman har ikke en sjangs i havet mot en good mage..ikke motsi engang på det.. vi har INGEN cc (noe som nesten alla andre klasser har).

 

En mage med flaks kan ta deg, ellers så er vel dette en simpel match for en shaman.

 

og ja.. alliance må være yngre enn horde... er "fjortiss" fakter å springe til nærmeste forum og hyle NERF SHAMAN, så fort man blir drept av en.. (sier ikke at noen hær gjør det)

 

mm, og det går andre veien også. har du sett paladin forumet på wow sidene? Stikk innom i 2sekunder, og du vil se haugevis med "nref teh pally imba sheild" poster.

 

desuten prøv en 2vs1 mot en shaman.. helt umulig.. har selv lest om en shaman som vart drept av 2 lvl 44 priests når han var 50.. heal, heal, heal, shilde hverandre, fear når de ser at han starter å heale. bruker wand til å ødelegge totems osv..

 

Vel. hvilket argument er det? Det er ikke forventet at noen som helst klasse skal stå sterkt mot 2 andre spillere.

Lenke til kommentar
Det finnes vel priests på alliance-siden også, gjør det ikke?

kanskje han sikter til at alle alliance er så dårlige spillere at de ikke klarer det, som vi har kommet fram til.

Haha, dere gir dere ikke. Naivitet faktor = 100%

Vent å se til klassene/racials evt. blir balansert, da blir det fort jevnere i WG. Si meg hvorfor mestepartene av kampene i WG som er under lvl 51-60 (som f.eks 20-30, 30-40 kampene) blir vunnet av alliance? Er det fordi alle alliance under lvl 60 er bedre spillere enn horde under lvl 60, mens alle horde på lvl 60 er bedre spillere enn alliance på lvl 60?

Lenke til kommentar
mm, og det går andre veien også. har du sett paladin forumet på wow sidene? Stikk innom i 2sekunder, og du vil se haugevis med "nref teh pally imba sheild" poster.

Har ikke vært så mye av den sorten, det var veldig mye i begynnelsen. I det siste har jeg sett mer og mer paladin som klager, og low level horde som bare ler av dem på grunn av 0 range. :tease:

 

Si meg hvorfor mestepartene av kampene i WG som er under lvl 51-60 (som f.eks 20-30, 30-40 kampene) blir vunnet av alliance? Er det fordi alle alliance under lvl 60 er bedre spillere enn horde under lvl 60, mens alle horde på lvl 60 er bedre spillere enn alliance på lvl 60?

Fra level 31-50 hadde jeg statistikk på å vinne 15/15 kamper. Så nå etter jeg har kommet meg til 51-60 battlegrounden har jeg vunnet sikkert 1/5 kamper. Det er forskjellig fra server til server og avhengig av hvilke folk du kommer i gruppe med.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Vel. hvilket argument er det? Det er ikke forventet at noen som helst klasse skal stå sterkt mot 2 andre spillere.

Mage bør ikke problem med to motstadere på en gang, med mindre det er snakk om to prester. Til og med med min warrior har jeg tatt to samtidig takket være fear.

 

Poenget er at shaman ikke har noe for å uskadeliggjøre en motstander for hverken en mindre eller lengre periode, noe de fleste andre klasser har. Med mindre shamanen har engineering såklart..

Lenke til kommentar

dimdal: fortell meg hvordan en shaman kan vinne over en good mage? silence, sheep, spam spam.. mage har så mye cc at de ikke en gang klarer å bruke alt i en kamp..

 

så vist DU er en mage så bør du lese litt på forumet. for mage EIER shaman vist de trekker i de riktige trådene..

Lenke til kommentar
mm, og det går andre veien også. har du sett paladin forumet på wow sidene? Stikk innom i 2sekunder, og du vil se haugevis med "nref teh pally imba sheild" poster.

"nref teh pally imba sheild-heart"

 

 

Og forresten, det er nettopp i <50 warsong jeg har sett horde vinne mest.

Lenke til kommentar
hva betyr imba? International Mountain Bicycling Association?  :dontgetit:

Imbalanced. (overpowered)

ah, nå fikk jeg det faktiskt til å stemme! takk!

 

så i simple ord sa du: "Nedgrader paladinens overkraftige skjold"?

 

jeg liker det inn med teskje. :)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...