Gå til innhold

Snøballkasting, hva er ditt synspunkt?

mr. Bjerre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns snøball krig er gøyt. Men irriterende når det fyker snøballer vegg i mellom på skolen når vi går rundt "øyen" (sånn liten øy lignende sak.)

Historie: Var på vei hjem, og hørte noen kamerater rope på meg og spurte om jeg ville være med å kaste på bussen. Jeg sa no ja jeg, og vi kastet på bussen, den kjørte fordi og vi ville søke litt mer action. Vi tok neste bil, og ingenting skjedde. Så tok vi bilen etter det igjen, og den stoppet! Alle traff rett og slett. Vi løp som f*en og inn i garasjen til naboen. Men, fyren sto jo untenfor og ventet selfølgelig og snakket med faren til han ene vi var med. Tror vi satt der inne i 1 time ca. Før han gikk. Men, jeg hadde vært så smart at jeg la sekken min i hagen til han ene, og den hadde faren tatt. Så jeg ringte på og spurte etter sekken min, og han sa han hadde gitt den til han dere kastet snøballer på. Jeg ble litt sjelven da, med tanke på at jeg hadde ganske mangen bøker der oppi. Aldri vært så redd når jeg satt inne i garasjen der. Var nok ikke den eneste heldigvis.

Lenke til kommentar
Historie: Var på vei hjem, og hørte noen kamerater rope på meg og spurte om jeg ville være med å kaste på bussen. Jeg sa no ja jeg, og vi kastet på bussen, den kjørte fordi og vi ville søke litt mer action. Vi tok neste bil, og ingenting skjedde. Så tok vi bilen etter det igjen, og den stoppet! Alle traff rett og slett. Vi løp som f*en og inn i garasjen til naboen. Men, fyren sto jo untenfor og ventet selfølgelig og snakket med faren til han ene vi var med. Tror vi satt der inne i 1 time ca. Før han gikk. Men, jeg hadde vært så smart at jeg la sekken min i hagen til han ene, og den hadde faren tatt. Så jeg ringte på og spurte etter sekken min, og han sa han hadde gitt den til han dere kastet snøballer på. Jeg ble litt sjelven da, med tanke på at jeg hadde ganske mangen bøker der oppi. Aldri vært så redd når jeg satt inne i garasjen der. Var nok ikke den eneste heldigvis.

hehe... :thumbup:

Jeg hater snøballkasting. Det kan sikkert ha no med at jeg er talentløs når det kommer til å kaste ting. :hrm:

Lenke til kommentar

Pleide å ligge nedi veikanten bak autovernet nedi gata her å pælme, vi rulla sammen slike STORE baller å la midt i veien ( noen ganger kom brøytebilen å bare kjørte gjennom ), noen tuta som faader..

Til slutt var det en som løp etter oss, jeg var gjemt på andre siden av veien litt nedi en skog sammen med en til, vi bare hørte på og lo..

Men må si meg enig i at slike som kaster på biler og ufrivillige er noe dritt, inn/på vinduer og.. Har selv vært med på noen biler, men aldri ruter.

Men, har ikke noen interesse av det lenger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...