pcmannen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Heia! CPU kjøleren min er litt, ja hva skal jeg si, voldtatt! Den gikk på 4800 rpm, for viftastyringa var gått adundas! Men etterhvert nå har den begynt å skifta omdreininger hele tida. Så jeg satte på sensoren som jeg fant, og festa den på harddisken Orka ikke av med kjøler, og under der med sensor og kjølepasta osv. Så jeg festa den altså til harddisken. Nå går kjøleren på 1500 rpm, og det er helt nydelig for ørene, men for øye er det ikke så godt. Tempen ligger nå nemlig på 60-67 grader.. Skal ha et nytt kabinett snart, og da kjøper jeg med en kjøler i samme slengen. Men jeg lurer egentlig bare på om 60-70 grader er for mye, i bare et par uker.. Har en ThermalTake Volcano 11 kjøler og, en AMD Athlon 2700+ prosessor.... Takk for svar Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Å ha 60-70 grader ett par uker gjør ikke så så mye..men, temperaturen burde ikke ligge på høye temperaturer over lang tid, noe som forkorter levetiden på prosessoren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå